etakle Posted May 6, 2009 Share Posted May 6, 2009 Hei. Da var det skjedd, jeg og en kompis var ute og kjørte Sierra'en han nylig hadde kjøpt, men ikke betalt for enda. Kom ut fra Statoil, inn mot rundkjøringa, clutcha bilen i håp om at den skulle slippe. Det gikk jo bra, helt til hjulboltene knakk bak og hekken på bilen var 1m over bakken. 3 bolter sto igjen i navet! Bilen begynte og brenne, gikk bra, vi kom oss raskt ut og en trailersjåfør kom med brannslukkingsapparat. Morsom, men skummel opplevelse. - Endre. Her er litt bilder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fiesta_xr2i Posted May 6, 2009 Share Posted May 6, 2009 litt LOL denna da . Hva sa onkel blå ? 2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3 X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800) X 88 sierra 2,0 sedan X 90 sierra 2,0i combi Link to comment Share on other sites More sharing options...
etakle Posted May 6, 2009 Author Share Posted May 6, 2009 Ikke så mye, de tok litt personalia og ledet litt trafikk så stakk de. Var kompisen min som kjørte Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fresh| Posted May 7, 2009 Share Posted May 7, 2009 Åssen i H..... klarte boltene og knekke? VAr de løse? Sprakk felgen? What? Link to comment Share on other sites More sharing options...
etakle Posted May 7, 2009 Author Share Posted May 7, 2009 Vi spant rundt, 2 bolter knakk, felgen slo seg av og forsvant nedi skogen. Boltene var ikke løse, så vidt jeg vet. Hele bilen er i grunn shabby, ligger som en bøtte drit på veien Link to comment Share on other sites More sharing options...
sierraTIC Posted May 7, 2009 Share Posted May 7, 2009 100% sveisa eller ?? Hadde en sånn opplevelse selv med gammle sierran til morty ratta ut på e6 så forsvant bakhjule og trilla forbi bilen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cossyman85 Posted May 7, 2009 Share Posted May 7, 2009 100% sveisa eller ?? Hadde en sånn opplevelse selv med gammle sierran til morty ratta ut på e6 så forsvant bakhjule og trilla forbi bilen hehe, ja han fortalte meg d sto på e6 og bytta hjulbolter, tok 2 fra andre sia, så fikk 2 på hver hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
etakle Posted May 7, 2009 Author Share Posted May 7, 2009 100% sveisa eller ?? Hadde en sånn opplevelse selv med gammle sierran til morty ratta ut på e6 så forsvant bakhjule og trilla forbi bilen Hehe, ikke sveisa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts