sierraxr4i Posted May 5, 2009 Posted May 5, 2009 hvor mye skal toppen på en cosworth 4x4 dras til med? skal det ikke være noen form for styre pinner på toppen eller blokka til pakninga? er ikke noen på min.. er foresten org strekkbolter
Stianwang Posted May 5, 2009 Posted May 5, 2009 (edited) Ville heller kjøpt 12,9 bolter.. koster 100kr hos en jernvare forhandler. disse trekkes til med 11kg Vanlige strekkbolter trekkes til med som bildet viser Edited May 5, 2009 by Stianwang
Helge Posted May 6, 2009 Posted May 6, 2009 Låner tråden: Hva med toppdekselet? Er det bare å stramme til? WOLF!!!
torstein Posted May 6, 2009 Posted May 6, 2009 Helge said: Låner tråden: Hva med toppdekselet? Er det bare å stramme til? jepp. ellers så skal kammene strammes med 20nm
Tore_TJ Posted May 6, 2009 Posted May 6, 2009 sierraxr4i said: hva er ber me de? Det er diskutert før. Gjør et søk så finner du flere tråder. Jeg ville brukt originale strekkbolter.
sierraxr4i Posted May 6, 2009 Author Posted May 6, 2009 jeg bruker orginale da siden jeg allerede har kjøpt.. men hva med styre pinner? pankinga skal vell ikke ligge løst og styres på plass med bolter vell?
Tore_TJ Posted May 6, 2009 Posted May 6, 2009 sierraxr4i said: jeg bruker orginale da siden jeg allerede har kjøpt.. men hva med styre pinner? pankinga skal vell ikke ligge løst og styres på plass med bolter vell? ingen styrepinner nei
grcossie Posted May 6, 2009 Posted May 6, 2009 Bruk noen gammle bolter, kapp av de til de stikker 5cm over blokka nar du har skrudd dem inn ( skjær et spor med baufil til skrujern for å få dem inn og ut) bruk magnet å dra dem opp med etterpå. Dette er det samme som spes verktøyet
Recommended Posts