frejurk Posted May 4, 2009 Posted May 4, 2009 hei. lurer på om det er normalt att sierra cosworth 4*4 1991 mod kakkler nor den er kald?høres ut som sjørtebank eller kryssboltkakkling..er dette normalt?er 205 blokk, med 200 innmat.
Fakeworth Posted May 4, 2009 Posted May 4, 2009 Har nok skjørtebank du da ja.. Normalt med 205 blokk.. -93 Sierra Cosworth STV 4x4 X: -94 Escort Cosworth HTT, -94 Escort cosworth T-25, -94 Escort cosworth T-34, 4x -90 Sierra 4x4 Cosworth, -91 Sierra Cosworth 2wd, - 89 Sierra Cosworth 2wd, -88 Sierra Cosworth 2wd -91 Scorpio Cosworth
frejurk Posted May 4, 2009 Author Posted May 4, 2009 æsj!!!korleis det kjem da?noe som må gjerast med?
Kverna Posted May 4, 2009 Posted May 4, 2009 Har nok skjørtebank du da ja.. Normalt med 205 blokk.. Er vel ikke blokka sin feil ? Hørt at 2wd stemplene er mer utsatt, og 4x4 har kryssbolten litt ut fra center for å motvirke skjørtebank æsj!!!korleis det kjem da?noe som må gjerast med? Bytte stempelringer og måle om du kanskje trenger en boring/overdim stempler Min fotoblogg
Guest slynger Posted May 4, 2009 Posted May 4, 2009 hei. lurer på om det er normalt att sierra cosworth 4*4 1991 mod kakkler nor den er kald?høres ut som sjørtebank eller kryssboltkakkling..er dette normalt?er 205 blokk, med 200 innmat. samme som med meg det der. ble bare verre og verre eller så va d ørene mine som ikke hang helt med..menn jeg har tatt ut motor og "kløyvd" den menn er det mulig og se merker på stempel eller sylinder etter skjørtebank?
frejurk Posted May 4, 2009 Author Posted May 4, 2009 helsingens dritt:Pbra den er til salgs:Pbardomsdrømmen varte i 2 måner og 60.000kr i tap:P
Guest slynger Posted May 4, 2009 Posted May 4, 2009 overhal først da kommer sikkert bedre utav d.....slipper en sur kjøper også
frejurk Posted May 5, 2009 Author Posted May 5, 2009 nja:Phe hørt att de e normalt, og att det ikkje gjer so masse... stemme ditta?
Tommen Posted May 5, 2009 Posted May 5, 2009 nja:Phe hørt att de e normalt, og att det ikkje gjer so masse... stemme ditta? Har bestandig hørt at vingebilene (205 motorene) sliter litt med skjørtebank spess når dem er kalde.. Trur ikkje det gjør så fælt bare detikkje blir heilt vilt liksom.. The Golden era.. 1986-1987-1988
frejurk Posted May 6, 2009 Author Posted May 6, 2009 okei.. fer håpe de, er mange som sier det. den er overhalt for 10.000km siden da... so eg synst de kom litt fort...:/
kjelli`s Posted May 9, 2009 Posted May 9, 2009 det er ingen fare... men du skal ikke plage den,når den er kald.. det skal du strengt talt ikke med noen motor,men spesielt ikke når du har skjørtebank... da kan du få sprekker i stempelskjørta dine... men ellers er det helt normalt i en 205 motor
a.nilsen Posted May 9, 2009 Posted May 9, 2009 Kan vel å hende den ble honet godt når den ble "overhalt". Lett at skjørtene slår litt ekstra om sylindrene er blitt litt romme.. '78 Ford Escort Mk2 Gp.2 spec. med YB maskinist
frejurk Posted May 9, 2009 Author Posted May 9, 2009 kaldtyning er ikkje min greie da so:)sku vell kansje ha hatt litt større stempel da kansje..
to far gone Posted May 10, 2009 Posted May 10, 2009 okei.. fer håpe de, er mange som sier det. den er overhalt for 10.000km siden da... so eg synst de kom litt fort...:/ veldig dårlig løsning å overhale en 205 blokk uten boring da er ikke oljeforbruk/skjørtebank langt unna HAR MYE FORD DELER SIERRA/TAUNUS PM VED SPØRSMÅL
frejurk Posted May 10, 2009 Author Posted May 10, 2009 merka de... ryk litt med en gong ej gir på og...e nokken samemafia som har overhalt, så kan no tenke seg sjølv:P
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now