Per-joar Posted May 4, 2009 Share Posted May 4, 2009 driver å skal sette sammen en isT, fått tak i en IC fra sierra cos 4x4, og lurer litt på hvor det er best å plassere den?? har sveisa manifold, og t3 turbo, så det bør jo være så en får lagt røra nogenlunde greit å ikke bøyer i alle mulig vinkler, og er det best å ha dump ventil på turbo sida eller innsug sida av ic? Link to comment Share on other sites More sharing options...
a.cosworth Posted May 4, 2009 Share Posted May 4, 2009 Skaff deg en cosworth radiator også, da får du plass til IC over radiator som det er oginalt på cosworth. -Arne '03 Silverado, Duramax'11 VW transporter'06 Land Cruiser konebilX'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT LightningX...osv... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per-joar Posted May 4, 2009 Author Share Posted May 4, 2009 Skaff deg en cosworth radiator også, da får du plass til IC over radiator som det er oginalt på cosworth. -Arne Ok. da får en prøve å få tak i det Link to comment Share on other sites More sharing options...
TurboX Posted May 4, 2009 Share Posted May 4, 2009 ...og er det best å ha dump ventil på turbo sida eller innsug sida av ic? Sett den på kaldluftssiden du. Da slipper du at det tar tid å få trykk igjen. -TurboX- '91 Sierra IS Turbo *prosjekt* '79 Capri 2.8 *prosjekt* '86 BMW E30 320i *kommende prosjekt* '86 BMW E30 "320i" *kommende prosjekt/delebil* Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per-joar Posted May 4, 2009 Author Share Posted May 4, 2009 Sett den på kaldluftssiden du. Da slipper du at det tar tid å få trykk igjen. Ok, takk for svar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now