Guest AAlvestad Posted May 3, 2009 Posted May 3, 2009 Hei. Etter anbefaling fra flere her på forumet og andre jeg har vært i kontakt med heller jeg mot å kjøpe fix it drev til MT75 kassen kontra å kun overhale orginalkassen... Lurte på om det var noen som har 1.håndserfaring med fix it? Bilen skal brukes, så det er lite aktuellt dersom den lager for mye lyd. mvh. Arild
joe Posted May 3, 2009 Posted May 3, 2009 Hei. Etter anbefaling fra flere her på forumet og andre jeg har vært i kontakt med heller jeg mot å kjøpe fix it drev til MT75 kassen kontra å kun overhale orginalkassen... Lurte på om det var noen som har 1.håndserfaring med fix it? Bilen skal brukes, så det er lite aktuellt dersom den lager for mye lyd. mvh. Arild Sikkert flere så vet sikkert... men hvis ikkje så kan eg komme med svar på spørsmålet om ei uke eller to Kassen min ligger klar til montering..så sikkert ikkje lenge til den er oppe og går.
carbon Posted May 3, 2009 Posted May 3, 2009 lager en del støy. men synes lyden e fet. hehe 4x4 cosworthE46 Touring
Escossie Posted May 3, 2009 Posted May 3, 2009 lager en del støy. men synes lyden e fet. hehe jeg syns ikke den lager støy i det hele tatt nesten jeg
Tore_TJ Posted May 3, 2009 Posted May 3, 2009 Finner jeg ut om en mnd har en originalkasse hvis du trenger..
Recommended Posts