Guest ErikW Posted May 1, 2009 Share Posted May 1, 2009 Driver nå og leter etter felger til fiestaen min.Heller mest mot hvite rally look felger.Men lurer og på gun-metal og gun metal side striper. Noen med forslag til felg?Helst med link/bilde.17" seff...18" blir vel for stort? Link to comment Share on other sites More sharing options...
etakle Posted May 1, 2009 Share Posted May 1, 2009 4x108? Her er hvertfall ett par felger jeg har sansen for.. http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=16581458 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ErikW Posted May 7, 2009 Share Posted May 7, 2009 Hva tror folket om og få 18" på ST`en?Vet noen om det er prøvd og går fint?Og hvilke magiske tall som må til? Sitte og myse på felger nå og har to det står mellom http://global.ebay.com/17_INOVIT_ST6_ALLOY...0317393370/item 17" eller 18" hvis eg finne ut det går. http://global.ebay.com/17_FIESTA_MK67_TEAM...0197931099/itemHvis det blir disse blir det gun-metal sidestriper og tror eg. Hva tror folket? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kverna Posted May 7, 2009 Share Posted May 7, 2009 De siste der var pene Min fotoblogg Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.Toft Posted May 7, 2009 Share Posted May 7, 2009 hva farge er det på bilen din?likte best dem første du linket til Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kverna Posted May 7, 2009 Share Posted May 7, 2009 hva farge er det på bilen din?likte best dem første du linket til Står i topic da mr. moderator Min fotoblogg Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.Toft Posted May 7, 2009 Share Posted May 7, 2009 aaaaa... leseproblemer i dag ja.. men uansett, blå bil med kvite felger er pent (syntes eg) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minibønna Posted May 7, 2009 Share Posted May 7, 2009 Tror ikke du trår mye feil med hverken den ene eller den andre her.Endelig noen med god smak. Motor uten turbo SUGER! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ErikW Posted May 7, 2009 Share Posted May 7, 2009 Mja..hvite felger på blå bil med hvite side striper er ikke feil.Liker rally looken.Skal mud-flaps på bilen og...rally style i samme farge som bilen. Men liker også disse gunmetal felgene.Skulle hatt begge settene helst. Men fruen sier også hvitt så vet ikke. Men hva tror folket egentligt om og klemme 18" på lille rotta??215-35-18"Blir kanskje litt vel lite gummi når bilen skal senkes også.Er stiv nok med 195-45-16" Link to comment Share on other sites More sharing options...
fiesta05 Posted May 11, 2009 Share Posted May 11, 2009 18" går på STen. Sendte mail til Reyland i England når jeg hadde min ST, er fan av disse OZ Monte Carlo felgene. Spurte om det var mulig å montere på STen og det var ingen problem, så hvis du har penger nok, hadde ikke jeg vært i tvil, det må jo se helt rått ut på en blå ST. Her er link til hjemmesiden hans : http://www.reyland.co.uk/Details.asp?ProductID=202 03` Focus RS #343685` MB 190D US Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ErikW Posted May 23, 2009 Share Posted May 23, 2009 Ja da økte budsjettet.Ultraleggera er egentligt bestemt.Men var dette fargevalget.Noen som kan modde ultraleggera matt graphit og white på en blå st??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bjørn-Ove Posted May 23, 2009 Share Posted May 23, 2009 (edited) her selv kjøpt 18" til min Fiesta St. dekk blir 215/35-18. gleder meg til å få de på bilen Edited May 23, 2009 by Bjørn-Ove Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ErikW Posted May 28, 2009 Share Posted May 28, 2009 her selv kjøpt 18" til min Fiesta St. dekk blir 215/35-18. gleder meg til å få de på bilen Hvilket innpress og felg bredde går du for?Senk? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ErikW Posted June 18, 2009 Share Posted June 18, 2009 (edited) Driver nå og leter etter felger til fiestaen min.Heller mest mot hvite rally look felger.Men lurer og på gun-metal og gun metal side striper. Noen med forslag til felg?Helst med link/bilde.17" seff...18" blir vel for stort? Her er resultatet : Må si meg veldi fornøyd Edited August 18, 2009 by ErikW Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts