Odin Posted April 20, 2009 Share Posted April 20, 2009 noen her som har noen formening om hva en 2,9 sierra ligger på ca i pris?? og det virker for meg som at dem er "relativt" sjeldne? 1988 Ford Sierra Cosworth1991 BMW M52001 BMW 330i Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kverna Posted April 20, 2009 Share Posted April 20, 2009 Er ikke mange igjen, men når de dukker opp tilsalgs er det gjerne i to prisklasser.Vrakbiler: Opprusta vrak som "ikke går" eller "ikke starter", ofte uten at selger vet hvorfor. Ligger ofte <10000kr og selges seintStrøkne biler: Veldig pene, gjerne bare ett par eiere siden ny. Masse bilder og gode annonser. Pris ofte over 25000kr, og blir borte iløpet av noen uker/mnd. Min fotoblogg Link to comment Share on other sites More sharing options...
etakle Posted April 20, 2009 Share Posted April 20, 2009 Jepp, stemmer som Anders sier her. Blir mer og mer sjeldne biler ja Så skal du må du følge godt med. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fresh| Posted May 18, 2009 Share Posted May 18, 2009 Jeg hadde en strøøøøkeeen 2,9i for noen et tre-fire år siden. Den ble solgt for 45000 kr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts