ford87 Posted April 19, 2009 Posted April 19, 2009 fant dinna linken http://www.polcars.no/Lakering_i_Polen/ inne på http://www.garaget.org/ sin siden Peugeot 306 stv 2001 Ford Escort mk4 stasjonsvogn 1987 (zetec 1,8turbo)
rubenl Posted April 19, 2009 Posted April 19, 2009 "Vi kan hente og bringe din bil fra Norge (Oslo)" noen ringe å sjekke priser?
ford87 Posted April 19, 2009 Author Posted April 19, 2009 skulle gjerne ha vist prisen:)hvor trykt er ditta då? Peugeot 306 stv 2001 Ford Escort mk4 stasjonsvogn 1987 (zetec 1,8turbo)
Knutte Posted April 19, 2009 Posted April 19, 2009 Har hørt om flere som har sendt bilene sine til polen for lakkering, og fått dem tilbake med bra resultat. Men om det var fra det firmaet, vet jeg ikke - 1989 Ford Sierra 2.0 CL - 2001 Ford Mondeo 1.8 Trend (Solgt) - 1985 Volvo 240 GL (Solgt) - 1990 Ford Sierra Dohc GT (Solgt. Senere død...) Jeg reparerer ikke bilen... Jeg forbedrer den! Nå kjent som Mskrinde
rubenl Posted April 19, 2009 Posted April 19, 2009 (edited) Virker jo som et ganske seriøst firma dette her,og med 35 ansatte. Edited April 19, 2009 by rubenl
ford87 Posted April 19, 2009 Author Posted April 19, 2009 vert fristen å sendt bilen min ned ditt:P Peugeot 306 stv 2001 Ford Escort mk4 stasjonsvogn 1987 (zetec 1,8turbo)
sonmic Posted April 20, 2009 Posted April 20, 2009 vert fristen å sendt bilen min ned ditt:P Likte den meldingen nederst jeg."vi kan også hjelpe deg med å finne billige tannleger og tatoer" Ford Escort RS turbo S2 1986Link til bilen:Min RSTTheli (bandet mitt. Prog rock)
Mark1 Posted April 20, 2009 Posted April 20, 2009 Men det er faktisk ikke noe lugubert tull, en kompis av meg sendte hele bilen sin ned for å bli nedplukket, pussa ned og lakkert og så satt sammen igjen, og jobben var veldig bra utført.Dette er nå 2år siden og han er fortsatt fornøyd, så absolutt ett alternativ. (om ikke bengallakk, 2l kompressor og 300kr lakksprøyte er ett alternativ) WWW.NorskEscortRegister.Net Escort Mk1/Mk2 register
a.nilsen Posted April 20, 2009 Posted April 20, 2009 Hvordan blir det med biler uten skilter? Må innom tollen på veg ut for ikke å risikere å bli stoppet for "smugling" av nylakka bil på veg hjem igjen. Akkurat det skjedde jo med en "profilert" figur i gatebil sirkuset.. Fikk bilen beslaglagt og måtte reise hjem uten bil. Ordna seg vel etterhvert for han har den da nå. Men greit å huske på å ordne slikt. '78 Ford Escort Mk2 Gp.2 spec. med YB maskinist
bige Posted April 20, 2009 Posted April 20, 2009 dem kan det der ogsåhttp://www.wiertelak.pl/amazon.html
Guest BossCat Posted April 20, 2009 Posted April 20, 2009 en kompis av meg sendte hele bilen sin ned for å bli nedplukket, pussa ned og lakkert og så satt sammen igjen Hmm skal tro hvordan det hadde blitt om han bare hadde sendt halve bilen
Escort RST WRC Posted April 20, 2009 Posted April 20, 2009 Ja, det så ikke feil ut noen av delene.Noen som har noen ide på hvor mye det vil koste alt i alt for en slik jobb der nede?Hellakkering med demontering om montering. Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf Prosjekttråd her
OleK Posted April 20, 2009 Posted April 20, 2009 polakkering? neeei, takke seg til flinke norske lakkerere. Cosworth!
Jokke2k Posted April 22, 2009 Posted April 22, 2009 polakkering? neeei, takke seg til flinke norske lakkerere.ENIG!
alibaba Posted April 22, 2009 Posted April 22, 2009 Norske håndverkertjenster er jo ikke akkurat veldig mye å skryte av. Hastverksarbeide. x - RS Turbo S2
Ruudsengen Posted April 22, 2009 Posted April 22, 2009 Svigerfattern fikk pussa opp en 83 golf2 i polen for noen år sia. Veldig bra utført arbe. Bruker forresten tannlege der borte å. Mye billigere enn i Norge, og resultatet er ihvertfall ikke dårligere. Utrulig mye sløve og dårlige lakkerere her i landet. (gjelder sikkert tannleger å)
Guest aasen90 Posted April 29, 2009 Posted April 29, 2009 snakket med en snekker som leide inn en polsk arbeider, og da polakken kom og ba om en uke ferie sa han ja, om han tok med ford excursion (firmabil) og fikk den bygget om til gass og hellakkert. Han var storfornøyd og siden snekkeren hadde gjort "leksa" si og funnet ut hvilke krav som ble satt til godkjenning av gass i norge så fikk han polakken til å få gassanlegget "bygget" etter norske krav.Lakkjobben var også bra. Firmalogo og nr ble lakkert. han betalte vel 10-15 totalt, men transportutgifter kom i tillegg.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now