tomnsr Posted April 18, 2009 Share Posted April 18, 2009 (edited) Hei! Har bestemt meg for å freshe opp sierra stasjonsvognen min Ønsker og kjøpe følgende: Fin cosworth framfanger. Må være komplett Bakluke uten rusthulll Sideskjørt til cosworth Cosworth panser og grill Pene 17" sommerfelger med innpress til 4*4 cossi Stor fordel vist delene er i trøndelag så slipper jeg å betale lønna til posten Tom Trondheim 92631250 Edited May 9, 2009 by tomnsr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford ragger Posted April 18, 2009 Share Posted April 18, 2009 Jeg har rustfri bakluke til mk1.. Er denne lik eller?? Har også nye orginale skvettlapper bak, men mangler festene til dem.. Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomnsr Posted April 18, 2009 Author Share Posted April 18, 2009 Legger du ut bilde av bakluka? Mvh Tom Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomnsr Posted April 29, 2009 Author Share Posted April 29, 2009 BUMP Noen med deler tilovers? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford ragger Posted April 29, 2009 Share Posted April 29, 2009 Dem bildene jeg har for øyeblikket. Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomnsr Posted May 9, 2009 Author Share Posted May 9, 2009 Bump, Framfanger anyone? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts