Guest AndreasWetrhus Posted April 18, 2009 Posted April 18, 2009 Da er det duket for Streetmeet på Evje igjen. Møt opp! Håper de første bilene ruller inn i 6 tiden, og at alle som kan komme, kommer!
IceTurbo Posted April 18, 2009 Posted April 18, 2009 kommer e skal få dratt med meg Po0key også Enten du tror du får det til eller ikke, har du som regel rett. - 1993 Ford sierra Cosworth sleeper- 1976 Ford Taunus 2l automat
IceTurbo Posted April 28, 2009 Posted April 28, 2009 blei jo tåli bra me folk her du:)ja var bra med folk men lite burning :/ Enten du tror du får det til eller ikke, har du som regel rett. - 1993 Ford sierra Cosworth sleeper- 1976 Ford Taunus 2l automat
Guest AndreasWetrhus Posted April 29, 2009 Posted April 29, 2009 Burna jeg Noen som fikk med seg det som skjedde med E30 M3'en?
sierraxr4i Posted April 29, 2009 Posted April 29, 2009 nei hva var det? hørte du hadde vert til litt rundt en lukte stolpe ja:) hehe
IceTurbo Posted April 29, 2009 Posted April 29, 2009 Burna jeg Noen som fikk med seg det som skjedde med E30 M3'en?f*** e ikke så d da:P hehe, var d den som kjørte ut på vei opp? kamerat av me som kjørte russebil så var d en bmw som kjørte forbi og litt etter på så fant di samme bil i grøfta Enten du tror du får det til eller ikke, har du som regel rett. - 1993 Ford sierra Cosworth sleeper- 1976 Ford Taunus 2l automat
Guest AndreasWetrhus Posted April 30, 2009 Posted April 30, 2009 f*** e ikke så d da:P hehe, var d den som kjørte ut på vei opp? kamerat av me som kjørte russebil så var d en bmw som kjørte forbi og litt etter på så fant di samme bil i grøfta Hehe nei holdt meg på veien jeg Reiste hjem å bytta bil når politiet begynte å skulle stoppe folk. Hadde bare prøveskilt, det likte de dårlig
IceTurbo Posted April 30, 2009 Posted April 30, 2009 Hehe nei holdt meg på veien jeg Reiste hjem å bytta bil når politiet begynte å skulle stoppe folk. Hadde bare prøveskilt, det likte de dårlig Ja d var du som kjørte sierra cossy med prøveskilter så den den når du kjørte på stripa var veldig fin Enten du tror du får det til eller ikke, har du som regel rett. - 1993 Ford sierra Cosworth sleeper- 1976 Ford Taunus 2l automat
sierraxr4i Posted April 30, 2009 Posted April 30, 2009 kribla fælt etter å få ut min og. er bare å få på toppen så er den klar nå.. den grå vingebilen til terje så å bra ut:)
Guest AndreasWetrhus Posted April 30, 2009 Posted April 30, 2009 Jeg kjørte den svarte på prøveskilt. Henta skilta i dag endelig Terje sin er knallfin!
IceTurbo Posted June 16, 2009 Posted June 16, 2009 Jeg kjørte den svarte på prøveskilt. Henta skilta i dag endelig Terje sin er knallfin!Her er bilder ifra dette treffet din bil er også der kom plutselig over den siden http://www.evjegatebil.no/ Enten du tror du får det til eller ikke, har du som regel rett. - 1993 Ford sierra Cosworth sleeper- 1976 Ford Taunus 2l automat
Recommended Posts