Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hoj!

 

Nå har det seg slik, at jeg sitter med 2stk 2dørs escorter, begge av 87mod.

Den ene har ødelagte kanaler, bagasjelokk, dør, gulv og litt annet..

Den andre har rusten hjulbue,et utskåret hull bak hjulbuen, bakre kanal, litt på en dør, og litt annet.

 

Har nemlig kun et sett med helt interiør og en god motor.

Den ene er orginal xr3i, den andre en vanlig 1,6L cvh. Men skal ha xr3i motoren i uansett.

Hvilke av disse er det best å satse på å fikse?

Vil ikke nevne hvilke som er xr3i og ikke.

Så blir litt mer objektivt. ;)

 

Takk Folkens!

Opel Astra 93mod GSI/2.0. Byttes i Granada.

Posted
Den andre har rusten hjulbue,et utskåret hull bak hjulbuen, bakre kanal, litt på en dør, og litt annet.

Denne har jo bare en dårlig kanal mens den andre har to...

Posted
Denne har jo bare en dårlig kanal mens den andre har to...

 

 

Det jeg har tenkt litt på også.

Opel Astra 93mod GSI/2.0. Byttes i Granada.

Posted

regner med att xr3i er den mest rustne. plukk den med minst rust helt rein å sveis den rusta å bygg den opp igjen med alt fra den andre... gjorde det samme for en kamerat for lenge siden var mk3. er en del jobb å flytte over el nett å sånn men bedre det en å sveise rust. kan jo prøve å høre med bt om å bygge om til xr3i da å høre hva de sier...

TangeruD1

Posted

Ville uansett pusset opp xr3i`en og brukt deler fra den andre.

Vi skal alle bli gamle men å bli voksen er frivillig!!

 

93 Escort cosworth

11 BMW F11 535d

05 BMW E87 120d

01 Kawasaki ZX7R

Posted
Ville uansett ha tatt XR3i'en jeg ;) litt kjekkere bil. har hatt 1. Bra med futt i ;)

fordelen med xr3i er jo akkurat at den er injection.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...