IceTurbo Posted April 14, 2009 Share Posted April 14, 2009 Åssen er bensin forbruke på en orginal v6 2.8i efi, 2.8i k-jet og 2.8 forgasser?vuderer å bruke 2.8v6 i taunusen min, den veier ca 1000kg Takk for svar Enten du tror du får det til eller ikke, har du som regel rett. - 1993 Ford sierra Cosworth sleeper- 1976 Ford Taunus 2l automat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zykotec Posted April 14, 2009 Share Posted April 14, 2009 På Xr4ien min (k-jet) som hadde gått 440.000 (eller 540?) gikk det med ca, 1,25 liter på blanda kjøring, hadde den i grunn aldri på noe langtur. 2,8 forgassern i prosjekt sierraen min med automat lå på rundt 2 liter pr, mil på bare småkjøring, men den skal få ny motor regner med at rundt litern skal være mulig på blanda kjøring på en rett innstilt motor i god stand, mer på småkjøring og mindre på langkjøring. '84 Sierra 2.3 GL Sjølpustende V6 prosjekt. '03 Honda CR-V If I could get back all the money I've ever spent on cars...I'd spend it ALL on cars!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
IceTurbo Posted April 14, 2009 Author Share Posted April 14, 2009 På Xr4ien min (k-jet) som hadde gått 440.000 (eller 540?) gikk det med ca, 1,25 liter på blanda kjøring, hadde den i grunn aldri på noe langtur. 2,8 forgassern i prosjekt sierraen min med automat lå på rundt 2 liter pr, mil på bare småkjøring, men den skal få ny motor regner med at rundt litern skal være mulig på blanda kjøring på en rett innstilt motor i god stand, mer på småkjøring og mindre på langkjøring.okay står mellom en små trimma 2L is eller 2.8, frister veldig med 2.8 fin lyd i de, hvis e kjøper kommer e til å gå over hele motoren, bytte slite deler, horne osv sånn att motoren blir som ny Enten du tror du får det til eller ikke, har du som regel rett. - 1993 Ford sierra Cosworth sleeper- 1976 Ford Taunus 2l automat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zykotec Posted April 14, 2009 Share Posted April 14, 2009 okay står mellom en små trimma 2L is eller 2.8, frister veldig med 2.8 fin lyd i de, hvis e kjøper kommer e til å gå over hele motoren, bytte slite deler, horne osv sånn att motoren blir som ny Hvis økonomi er nøye hadde jeg valgt IS-motoren for å være ærlig. den gir litt bedre balanse til det allerede ikke helt optimale Taunus understellet også. 2,8 blir mer rett fram og muskelbil, og tilhørende bensinforbruk. '84 Sierra 2.3 GL Sjølpustende V6 prosjekt. '03 Honda CR-V If I could get back all the money I've ever spent on cars...I'd spend it ALL on cars!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now