Jokke2k Posted April 12, 2009 Posted April 12, 2009 (edited) Har jakta lenge nå på ein grei pris på hjullager bak til mondeon. Fant ut at det varierte ganske mye i pris.Ca. priser:-Ford: 3000-Mekonomen:2500-Meca 2000 Å på ebay var det faktisk t omtrent 750kr, men der komme avgifter osv i tillegg da.Med frakt ca å moms ca 1600kr. Kansje det kan hjelp de så har planer om hjullagerskifte:)) Joachim Edited April 14, 2009 by Jokke2k
Guest GompenTDCI Posted April 13, 2009 Posted April 13, 2009 Takk skal du ha, jeg skal skifte hjullager nå i vår. Posten din kom i rett tid
Guest krs Posted April 16, 2009 Posted April 16, 2009 Vet du ca. hvor lang tid det tar å sende? Fikk mangel på eu idag på hjullager, så må skiftes innen onsdag :| Mekonomen her i Sarpsborg skulle ha 2700 for lagra.
Jokke2k Posted April 17, 2009 Author Posted April 17, 2009 Vet du ca. hvor lang tid det tar å sende? Fikk mangel på eu idag på hjullager, så må skiftes innen onsdag :| Mekonomen her i Sarpsborg skulle ha 2700 for lagra.For 2? i haugesund kosta d omtrent 2400. tar nok max 2 dagar.. pleie kje ta lenger tid;)
Guest krs Posted April 19, 2009 Posted April 19, 2009 Jeg antok det var prisen for to, men det var kanskje prisen for ett?? Jeg bestilte det fra Meca med litt rabatt, så jeg fikk begge lager på fredag, sammen med litt andre deler, så hva prisen ble til slutt vet jeg ikke, men det ble dyrt nok..
Jokke2k Posted April 19, 2009 Author Posted April 19, 2009 Jeg antok det var prisen for to, men det var kanskje prisen for ett?? Jeg bestilte det fra Meca med litt rabatt, så jeg fikk begge lager på fredag, sammen med litt andre deler, så hva prisen ble til slutt vet jeg ikke, men det ble dyrt nok..Okeida, nai, va for ett dei prisane eg har skreve opp:)
Recommended Posts