mondeo tianium x 2,2 Posted April 9, 2009 Share Posted April 9, 2009 (edited) Noen som vet hva de heter og hvor du for tak i slik? Edited April 10, 2009 by mondeo tianium x 2,2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
JHS Posted April 9, 2009 Share Posted April 9, 2009 Noen som ser ganske så identiske ut heter hvertfall Axe Hiro Link to comment Share on other sites More sharing options...
mondeo tianium x 2,2 Posted April 9, 2009 Author Share Posted April 9, 2009 Noen som ser ganske så identiske ut heter hvertfall Axe Hiro ok var inne og så, ser jo helt lik ut men der står logoen på dei, det gjør ikke den her, vet ikke om logoen er klister eller risset inn. men fant ikke bolt dim te mondeon heller? ska snakka med fima om det e den felgen og ang bolt dim. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TurboX Posted April 9, 2009 Share Posted April 9, 2009 Felger > S-Tech Concept > Infinity > S-TECH-INFINITY-1 Artikkel nr: S-TECH-INFINITY-1 Merke: S-Tech Concept Modell: Infinity Pris: 2590,00 Dimensjon: 8X19 ET45 5X108 Informasjon Høykvalitets felger til lav pris. Angi biltype ved bestilling. Produkt: S-Tech Concept Leverandør Copyright © 2007 Styling Tech AS. Alle rettigheter forbeholdes Styling-tech som selger.Du finner dem her : http://styling-tech.no/Se på felggalleri. -TurboX- '91 Sierra IS Turbo *prosjekt* '79 Capri 2.8 *prosjekt* '86 BMW E30 320i *kommende prosjekt* '86 BMW E30 "320i" *kommende prosjekt/delebil* Link to comment Share on other sites More sharing options...
mondeo tianium x 2,2 Posted April 9, 2009 Author Share Posted April 9, 2009 (edited) tusen takk for hjelpen men er det noen som vet ang ET lovenedesse er på ET45 bilen har ET 53.5 er de lovlige da Edited April 9, 2009 by mondeo tianium x 2,2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ksveggen Posted April 9, 2009 Share Posted April 9, 2009 tusen takk for hjelpen men er det noen som vet ang ET lovenedesse er på ET45 bilen har ET 53.5 er de lovlige daDu kan avvike +/- 7mm på hver side med innpresset, og derfor er felgene som du har tenkt deg teoretisk ikke lovlige. De vil jo bygge 8,5mm mer ut enn de orginale... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mondeo tianium x 2,2 Posted April 9, 2009 Author Share Posted April 9, 2009 men hva er ET for noe er det bare hvor mye den bygger utforbi bilen??? eller hullet rund der du skrur dei på??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JHS Posted April 9, 2009 Share Posted April 9, 2009 men hva er ET for noe er det bare hvor mye den bygger utforbi bilen??? eller hullet rund der du skrur dei på??? http://www.1010tires.com/WheelOffsetCalculator.asphttp://www.tirerack.com/wheels/tech/techpage.jsp?techid=101 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mondeo tianium x 2,2 Posted April 9, 2009 Author Share Posted April 9, 2009 (edited) okei takk ska du ha JHS slik fikk jeg opp når jeg trykker inn målene på felgene og da skal felgene være lovlige da hmm???????? riktig. Edited April 9, 2009 by mondeo tianium x 2,2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ksveggen Posted April 9, 2009 Share Posted April 9, 2009 men hva er ET for noe er det bare hvor mye den bygger utforbi bilen??? eller hullet rund der du skrur dei på??? ET, Innpress eller Offset som det kalles er avstanden fra felgens anleggsflate mot navet til senter felg kort fortalt!CB (centerbore) er senterhullet i felgen og her kan man bruke sentreringsringer... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mondeo tianium x 2,2 Posted April 9, 2009 Author Share Posted April 9, 2009 ok Link to comment Share on other sites More sharing options...
TurboX Posted April 9, 2009 Share Posted April 9, 2009 okei takk ska du ha JHS slik fikk jeg opp når jeg trykker inn målene på felgene og da skal felgene være lovlige da hmm???????? riktig. Du må bruke punktum i stedet for komma i kalkulatoren. Inner Clearance: 2mm MORE (the inside of the wheel to the strut housing) Outer Position: EXTEND an extra 14mm (position of the outside edge of the wheel) Mvh -TurboX- '91 Sierra IS Turbo *prosjekt* '79 Capri 2.8 *prosjekt* '86 BMW E30 320i *kommende prosjekt* '86 BMW E30 "320i" *kommende prosjekt/delebil* Link to comment Share on other sites More sharing options...
mondeo tianium x 2,2 Posted April 10, 2009 Author Share Posted April 10, 2009 (edited) ok tasta inn ETen på dei eg har som sommer felg nå det er 9mm feil opps (DET SA IKKE FORHANDLEREN NOEN OM)jaja bare og kjøra på med ny felg då Edited April 10, 2009 by mondeo tianium x 2,2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest krs Posted April 13, 2009 Share Posted April 13, 2009 Du kan få det godkjent hvis du har TÜV papirer på de, hvis vedkommende som godkjenner bilen din er imøtekommende;) Jeg fikk godkjent felger som var utenfor 7.5mm avviket på en S4 jeg hadde, samtidig som jeg godkjente senking av den. Har akkurat handlet meg felger som ligger godt utenfor regelverket selv(8.5x19 et40), så får bare satse på at man slipper teknisk kontroll iløpet av sommerhalvåret Link to comment Share on other sites More sharing options...
mondeo tianium x 2,2 Posted April 13, 2009 Author Share Posted April 13, 2009 har ik tuv papirer på dei men er foresten til salgs 225/40/18 pga ska ha nye (se dekk og felge til salgs ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts