Guest Moseby Posted April 8, 2009 Share Posted April 8, 2009 Jeg er på jakt etter en stk org cosworth råde, da jeg har en som har skjært seg fra før..... Akershus mail: olechristian@fullgass.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
a.cosworth Posted April 8, 2009 Share Posted April 8, 2009 Nye retningslinjer og tiltak mot virksomheten på annonseforuma. Informasjon som kreves i samtlige annonserTelefonnummer.Hvor i landet objektet befinner seg, minimum fylke skal angis.'minimum fylke skal angis' gjelder ikke 'ønskes kjøpt'.Prisantydning. '03 Silverado, Duramax'11 VW transporter'06 Land Cruiser konebilX'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT LightningX...osv... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford ragger Posted April 8, 2009 Share Posted April 8, 2009 Jeg har..! send meg en pm vis du skal ha. Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts