Torgeir B Posted April 3, 2009 Share Posted April 3, 2009 Sierrraen lekker som en sil i ræva og det kommer inn baklyktene, hvor får man tak i sånn seig svart masse som mangen bilmerker bruker ? 86 3dr IS Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knutte Posted April 3, 2009 Share Posted April 3, 2009 (edited) Svart Tec7 er ypperlig til slik bruk! Edit: Fåes kjøpt i jernvarehandler, torshow osv.... Edited April 3, 2009 by Knutte - 1989 Ford Sierra 2.0 CL - 2001 Ford Mondeo 1.8 Trend (Solgt) - 1985 Volvo 240 GL (Solgt) - 1990 Ford Sierra Dohc GT (Solgt. Senere død...) Jeg reparerer ikke bilen... Jeg forbedrer den! Nå kjent som Mskrinde Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kverna Posted April 3, 2009 Share Posted April 3, 2009 Svart Tec7 er ypperlig til slik bruk! Edit: Fåes kjøpt i jernvarehandler, torshow osv....Evt få tak i ny paking fra ford, så slipper du problemet med at lyktene faktisk er limt til bilen.. Min fotoblogg Link to comment Share on other sites More sharing options...
HoelRacing Posted April 3, 2009 Share Posted April 3, 2009 Lagde nye pakninger til min av gummipakningsmateriale, blei helt konge Vil ikke anbefale å bruke tec7, viss du har planer om å ta ut lyktene igjenn...har prøvd vanlig badromssikikon fra biltema, den var tett og det var ganske greit å få ut lyktene igjenn. 92' Ford Sierra Cosworth 4x4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knutte Posted April 3, 2009 Share Posted April 3, 2009 Evt få tak i ny paking fra ford, så slipper du problemet med at lyktene faktisk er limt til bilen.. Eller det ja... - 1989 Ford Sierra 2.0 CL - 2001 Ford Mondeo 1.8 Trend (Solgt) - 1985 Volvo 240 GL (Solgt) - 1990 Ford Sierra Dohc GT (Solgt. Senere død...) Jeg reparerer ikke bilen... Jeg forbedrer den! Nå kjent som Mskrinde Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.Toft Posted April 3, 2009 Share Posted April 3, 2009 silikon... kjapt og enkelt... sikkert billigere enn nye pakninger... Link to comment Share on other sites More sharing options...
cosworth540 Posted April 3, 2009 Share Posted April 3, 2009 Aldri silicon.Biler ruster som et hel.... når det blir brukt.Har sett en del biler som har hatt silicon ved vinduslister,og etter en stund er ikke det noe pent syn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knutte Posted April 3, 2009 Share Posted April 3, 2009 Aldri silicon.Biler ruster som et hel.... når det blir brukt.Har sett en del biler som har hatt silicon ved vinduslister,og etter en stund er ikke det noe pent syn. Er vel spørs om siliconen er eddiksyrefri eller ikke det da.... - 1989 Ford Sierra 2.0 CL - 2001 Ford Mondeo 1.8 Trend (Solgt) - 1985 Volvo 240 GL (Solgt) - 1990 Ford Sierra Dohc GT (Solgt. Senere død...) Jeg reparerer ikke bilen... Jeg forbedrer den! Nå kjent som Mskrinde Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts