Pusur_ Posted April 2, 2009 Share Posted April 2, 2009 (edited) Da hadde jeg tenkt å prøve å feile litt på ist siden. Og trenger i den forbinnelse delene. Kan noen selge meg det jeg trenger? Har ikke bruk for det verste av det verste i første omgang... Men kun for å prøve og feile litt. Har noen en kompl turbo, grenrør(t3), ic, slanger, rør, dumpventil osv? liggende og slenge som kan selges billig? Tlf: 48148974 Edited April 3, 2009 by Pusur_ Link to comment Share on other sites More sharing options...
a.cosworth Posted April 3, 2009 Share Posted April 3, 2009 Nye retningslinjer og tiltak mot virksomheten på annonseforuma. Informasjon som kreves i samtlige annonserTelefonnummer.Hvor i landet objektet befinner seg, minimum fylke skal angis.'minimum fylke skal angis' gjelder ikke 'ønskes kjøpt'.Prisantydning. -Arne '03 Silverado, Duramax'11 VW transporter'06 Land Cruiser konebilX'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT LightningX...osv... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pusur_ Posted April 3, 2009 Author Share Posted April 3, 2009 -Arne Sorry... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts