cbp Posted March 23, 2009 Posted March 23, 2009 Noen som vet om det er noen forskjell på dimmen på fremre støtdemper på disse der de er festet i spindel? Altså 4x4 cosworth og standard 2.liter 2 wd.? Mvh Chr If NISMO stands for Nissan Motorsports, does HOMO stand for Honda Motorsports???
hår ball Posted March 23, 2009 Posted March 23, 2009 ja! 4x4 er tykkere om jeg ikke husker feil, eller så var det motsatt.. bak er samme.. å 2wd coss passer vanlig 2wd , å visa versa
Lasse... Posted March 23, 2009 Posted March 23, 2009 4x4 fjærbeina er tykkere ja, så du husker helt riktig
cbp Posted March 23, 2009 Author Posted March 23, 2009 Ok takk for det.Noen som har noe mere konkrete tall da? eller mulighet for å ta noen mål? If NISMO stands for Nissan Motorsports, does HOMO stand for Honda Motorsports???
Ronny Posted March 24, 2009 Posted March 24, 2009 -åsså er vel fjærskåla montert lavere på cossie enn på vanlig sierra.. 287Hk/440Nm på hjulene@1,85bar. Sierra is-Turbo, Garrett T4, Audi S2 WG, Rs500Cooler, Autronic, Spec Stage5 Drag-clutch(716Nm), Siemens Deka 3105 (840cc). Kommer: FullPreppa Topp m/kvassere kam, Rustfritt Grenrør, rustfritt 3" Magnex. 60mm Wastegate.+++
Tommen Posted March 25, 2009 Posted March 25, 2009 Eg satte på cosworth fjærbein på doch'n å da fikk eg ikkje på 18" hjul Så nå lurer eg på hva som skjer hvis eg putter Eibach (vingebil senkefjærer) på vanlige sierra fjærbein..?blir det alt for høyt??Noen som har prøvd no lignende?? The Golden era.. 1986-1987-1988
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now