zanor Posted March 18, 2009 Posted March 18, 2009 Om jeg har lest riktig så når syl 1 er på tdc skal man kunne legge ett flattjern på 5mm i bakkant på kammene for å låse di? På min passe det bare på eksos siden da kammen på innsugsiden er vridd ca 5-6mm lengre "fram" i forhold til eksoskammen. Insugs kammen begynner da også så vidt å åpne før stempelet er helt oppe :SDette må da være feil? Rart det ikke har havarert.... Spm blir da. No jeg må passe på, tips når jeg nå går i gang med å rette opp dette?Reima har ikke gått mer enn 30000 så den blir montert tilbake. Montert privat så ingen verksted å klage på
Escort RST WRC Posted March 18, 2009 Posted March 18, 2009 Så sant at syl1 er på tdc skal 5mm flatjern passe rett inn i bakkant av kammene ja.Helt sikker på at du syl1 er på tdc?Viss ikke står det 1tann feil. 1 tann feil går nok greit ja, men bør ikke ha så mange flere tenner feil før det tar i. Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf Prosjekttråd her
zanor Posted March 18, 2009 Author Posted March 18, 2009 Så sant at syl1 er på tdc skal 5mm flatjern passe rett inn i bakkant av kammene ja.Helt sikker på at du syl1 er på tdc?Viss ikke står det 1tann feil. 1 tann feil går nok greit ja, men bør ikke ha så mange flere tenner feil før det tar i. Takker, men ferdig med jobben nå. Bilen går så pent som aldri før nå Sto en tann feil ja. Og har nok gjort det i ca 150000km I følge fatter, som har hatt denna bilen før så har den vært tullete siden første regreim skift men verkestedet nekta på at det var no galt med jobben
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now