zanor Posted March 16, 2009 Posted March 16, 2009 (edited) Etter å ha prøvd så og si alt i jakten på suge/flappe lyd fra motorrommet kom turen til innsugspakningen.Men nå nekter bilen å gå reint. Vanskelig å forklare hvordan den høres ut, men om jeg holder javn gass så tenner den 1 sek også detter ned 1 sek for så tenne 1 sek igjen. Var det forstålig? Om ikke kan jeg prøve og ta lydopptak Om jeg trår gassen i bånn så kommer den som en kule!Har og prøvd litt forskjellig for å finne ut hva detta kan være, en merkelig ting er att bilen nekter å gå i det hele tatt uten tps tilkoblet. Noen har veit hva det kan bety?Pluggene er også køl svarte.. Edited March 16, 2009 by zanor
zanor Posted March 17, 2009 Author Posted March 17, 2009 Siden det sikkert er umulig å forstå hva jeg mener har jeg tatt ett lite opptak av hvordan den høres ut, crappy mobil opptak men. Her holder jeg helt javn gass og turtallet varierer rund 2000... http://rapidshare.de/files/46157288/Opptak.mp3.html Tips anyone??
zanor Posted March 18, 2009 Author Posted March 18, 2009 Gløm det! Dårlig ebay pakning var grunnen og fjuskinga eller med bilen skyldes nok registeret som ikke er i posisjon. Se egen tråd
Recommended Posts