carfreak Posted March 15, 2009 Author Share Posted March 15, 2009 Da får jeg prøve det Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.Toft Posted March 15, 2009 Share Posted March 15, 2009 vil annefale en slik: http://bilxtra.no/?ItemId=3300 kjør på med trykkluft, 0.8 bar... helt genial.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfreak Posted March 15, 2009 Author Share Posted March 15, 2009 Den så ikke dum ut! Takk for tipset, får se å få tak i en sånn en Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.Toft Posted March 15, 2009 Share Posted March 15, 2009 den er rett og slett genial.. jeg kopler vekk slangen, og setter på en slik: http://www.biltema.no/products/product.asp...;iItemId=116140stiller inn trykkluften på 0.8 bar, kopler den på lokket, låser knappen slik at den blåser hele tiden, begynner på høyre bakhjul med luftingen... husk på å sjekke at det alltid er veske i beholderen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfreak Posted March 15, 2009 Author Share Posted March 15, 2009 Jeg får se om jeg får tid til å få handla meg en slik imorgen, så skal jeg komme tilbake med resultatet! Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.Toft Posted March 15, 2009 Share Posted March 15, 2009 dette var det som hjalp meg når jeg hadde samme problemer som deg.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfreak Posted March 20, 2009 Author Share Posted March 20, 2009 Da har jeg prøvd litt mer. Har kjøpt lokket som du snakket om combatkit, og det fungerte veldig bra. Men jeg har fortsatt ikke pedal i det hele tatt. Har også prøvd å pumpe bremsevæske inn i systemet, heller ikke dette fungerte.Jeg er i ferd med å gi opp, så håper noen kan komme med noen forslag som fører til en løsning! Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfreak Posted March 22, 2009 Author Share Posted March 22, 2009 Endelig! Etter mye om og men med en mekaniker, fant han tilslutt feilen. Jeg hadde satt caliperne foran motsatt av hva de skulle stå.Byttet siden, luftet et par ganger, og stein hard pedal. Da er jeg en bekymring mindre, og kan endelig få gjort den klar til eu-godkjenning.Tusen takk for alle innspill folkens! Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.Toft Posted March 23, 2009 Share Posted March 23, 2009 med luftenippelen ned? heheuansett, bra du fikk det til. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfreak Posted March 25, 2009 Author Share Posted March 25, 2009 Luftenippelen sto ned ja Uff, så mye knot for en så liten ting. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts