lepo Posted March 14, 2009 Posted March 14, 2009 (edited) 300.- pluss frakt tlf 90885993 bor på stange like ved hamar Edited March 15, 2009 by lepo
Stianwang Posted March 14, 2009 Posted March 14, 2009 Nye retningslinjer og tiltak mot virksomheten på annonseforuma. Informasjon som kreves i samtlige annonserTelefonnummer.Hvor i landet objektet befinner seg, minimum fylke skal angis.'minimum fylke skal angis' gjelder ikke 'ønskes kjøpt'.Prisantydning. Rediger er du grei
Janna Posted March 14, 2009 Posted March 14, 2009 Nye retningslinjer og tiltak mot virksomheten på annonseforuma. Informasjon som kreves i samtlige annonserTelefonnummer.Hvor i landet objektet befinner seg, minimum fylke skal angis.'minimum fylke skal angis' gjelder ikke 'ønskes kjøpt'.Prisantydning. Rediger er du grei Tlf står øverst. Hedmark står under navnet hans Pris = bud Hva mangler da? Bilder av mine tidligere cosworth http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/12870-alle-mine-biler/
Stianwang Posted March 15, 2009 Posted March 15, 2009 Tlf står øverst. Hedmark står under navnet hans Pris = bud Hva mangler da? Har vært utfor før at jeg har kjøpt deler så har de stått en helt annen plass en selger bodde..
Recommended Posts