THE WOLF Posted March 10, 2009 Share Posted March 10, 2009 Passer is bunnpanna nedi cosworthen,eller blir det trangt. Har klart og ødlegge tappehullet til olja,men har en is panne liggende med oljeretur. Skulle sette fra med motoren fra elefanten og da har hullet blitt litt flatt i bunn,er ikke mye,men er akkurat så jeg ikke får inn tappepluggen Eller så kanskje det går an og gjenge opp?? Cossie 2wd 1988 Magenta(sommerbil) Sierra is 1986 (Vinterbil) Volvo FM12 GLOBEHYTTE (jobb"bil") "Han med RUNE skilt" Link to comment Share on other sites More sharing options...
to far gone Posted March 10, 2009 Share Posted March 10, 2009 Passer is bunnpanna nedi cosworthen,eller blir det trangt. Har klart og ødlegge tappehullet til olja,men har en is panne liggende med oljeretur. Skulle sette fra med motoren fra elefanten og da har hullet blitt litt flatt i bunn,er ikke mye,men er akkurat så jeg ikke får inn tappepluggen Eller så kanskje det går an og gjenge opp?? det kan sikkert gjenges opp HAR MYE FORD DELER SIERRA/TAUNUS PM VED SPØRSMÅL Link to comment Share on other sites More sharing options...
Furre Posted March 10, 2009 Share Posted March 10, 2009 Men passer is panner på cossi egentlig? Har aldri fatta hvorfor cossi 2wd panner er så dyre når du får is panner gratis... 88 Sierra cosworth 2-wd Link to comment Share on other sites More sharing options...
to far gone Posted March 10, 2009 Share Posted March 10, 2009 Men passer is panner på cossi egentlig? Har aldri fatta hvorfor cossi 2wd panner er så dyre når du får is panner gratis... alu bunnpanne kjøler mye bedre enn stålbunnpanne HAR MYE FORD DELER SIERRA/TAUNUS PM VED SPØRSMÅL Link to comment Share on other sites More sharing options...
THE WOLF Posted March 10, 2009 Author Share Posted March 10, 2009 (edited) Kan ta med bunnpanna til en kompis som jobber på verksted. Men hadde bunnpanne fra is passet uten at det tar i travers hadde jeg hatt ett alternativ iallefall.Jeg har jo ekstern oljekjøler,så kjøling blir det jo uansett. Edited March 10, 2009 by THE WOLF Cossie 2wd 1988 Magenta(sommerbil) Sierra is 1986 (Vinterbil) Volvo FM12 GLOBEHYTTE (jobb"bil") "Han med RUNE skilt" Link to comment Share on other sites More sharing options...
to far gone Posted March 10, 2009 Share Posted March 10, 2009 Kan ta med bunnpanna til en kompis som jobber på verksted. Men hadde bunnpanne fra is passet uten at det tar i travers hadde jeg hatt ett alternativ iallefall.Jeg har jo ekstern oljekjøler,så kjøling blir det jo uansett. slutte å sikle på den is bunnpanna og heller fikse den andre HAR MYE FORD DELER SIERRA/TAUNUS PM VED SPØRSMÅL Link to comment Share on other sites More sharing options...
armani Posted March 10, 2009 Share Posted March 10, 2009 koster 500spenn for en 2wd bunnpanne fra england.. 2wd sierra cosworth Link to comment Share on other sites More sharing options...
Furre Posted March 11, 2009 Share Posted March 11, 2009 Mener jeg har sett dem her inne til over 2k? 88 Sierra cosworth 2-wd Link to comment Share on other sites More sharing options...
THE WOLF Posted March 11, 2009 Author Share Posted March 11, 2009 slutte å sikle på den is bunnpanna og heller fikse den andre Hehe,jeg får prøve på det da,hehe Cossie 2wd 1988 Magenta(sommerbil) Sierra is 1986 (Vinterbil) Volvo FM12 GLOBEHYTTE (jobb"bil") "Han med RUNE skilt" Link to comment Share on other sites More sharing options...
bart Posted March 11, 2009 Share Posted March 11, 2009 (edited) viss du setter på is bunnpanna har du ingenting å feste sensoren til veiva i. ellers burde den gå på bortsett fra det blir skikkelig jalla, har du en ombygd lapskaus bil kan man sikkert mekke til noe feste for sensoren, men har du en orginalbil fortjener den bedre..... Edited March 11, 2009 by bart Link to comment Share on other sites More sharing options...
THE WOLF Posted March 12, 2009 Author Share Posted March 12, 2009 viss du setter på is bunnpanna har du ingenting å feste sensoren til veiva i. ellers burde den gå på bortsett fra det blir skikkelig jalla, har du en ombygd lapskaus bil kan man sikkert mekke til noe feste for sensoren, men har du en orginalbil fortjener den bedre..... Tenkte ikke på det med feste til føleren. Får fikset den i morra uansett,men klødde så fælt med og få på noe. Men er ikke bart enda uansett,hehe Cossie 2wd 1988 Magenta(sommerbil) Sierra is 1986 (Vinterbil) Volvo FM12 GLOBEHYTTE (jobb"bil") "Han med RUNE skilt" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per Olav Posted March 12, 2009 Share Posted March 12, 2009 koster 500spenn for en 2wd bunnpanne fra england.. Å jasså.... Har du en link el? 88 Sierra RS Cosworth. Hvit<br /> 92 Sierra DOHC 4x4 Turbo. Sølv *DØD*<br /> Prosjekt tråd til alle bilene: <a href='http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61088-sierra-dohc-4x4-turbo/'class='bbc_url' title=''>Prosjekttråd</a> Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts