Jump to content

Recommended Posts

Posted

Lurer på om noen av dere har erfaring med Otterbeck bil og karosseri i Ytre Enebakk, Oslo? Tenkte jeg skulle få levert girkassa og diffen min til glassblåsing og våtlakkering der til uka. Ringte dit og fikk en god pris så lurer på å satse på dem, men dersom noen har dårlige erfaringer holder jeg meg helst unna.

Takker for svar!

Posted
holder det ikke med glassblåsing? jeg bruker å koke husene i dampkoker og det blir mer enn rent nok..

Om det holder bare med blåsing? Trur du er gæren jeg gutt, her skal det grunnes med epoxy og lakkeres i sølv med et strøk klarlakk på toppen :D

Guest aasen90
Posted
Lurer på om noen av dere har erfaring med Otterbeck bil og karosseri i Ytre Enebakk, Oslo? Tenkte jeg skulle få levert girkassa og diffen min til glassblåsing og våtlakkering der til uka. Ringte dit og fikk en god pris så lurer på å satse på dem, men dersom noen har dårlige erfaringer holder jeg meg helst unna.

Takker for svar!

Kjører forbi dem hvertfall 3 ganger per uke. Senest idag, og det ser ut som at har mer enn nok å gjøre....

TIl de lokalkjente i enebakk. På kopås (baksiden av gamlehjemmet) hvor den fine S svingen kommer var det omtrent blank is og fikk en liten reprise av hva som skjedde i November.

http://www.oblad.no/article/20081113/ENEBAKK/899509834