Asil Racing Posted March 8, 2009 Share Posted March 8, 2009 Trenger å kjøpe meg nye kjølevifter til cosworthen min , men di må være av slim utgaven helst ikke mer en 7 cm i dybde .noen som vet hvor man kan finne det henn ?summit sine dobble flex a lite vifter blir enten for høye eller for breie til cosworth radiatoren . Noen som vet hvor jeg kan lete ? evt om noen vet om singel vifte kan som kan blåse nok . Takker for alle svar Mvh Tommy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruudsengen Posted March 8, 2009 Share Posted March 8, 2009 Hva med disse da tru; http://www.proalloy.co.uk/cgi-bin/sitewise...amp;id=proalloyStår ikke mål der da,men. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kverna Posted March 8, 2009 Share Posted March 8, 2009 ksr.no har noen på tilbud Min fotoblogg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Asil Racing Posted March 8, 2009 Author Share Posted March 8, 2009 Hva med disse da tru; http://www.proalloy.co.uk/cgi-bin/sitewise...amp;id=proalloyStår ikke mål der da,men. så bra ut di , skal sende dem mail om mål:) ksr.no har noen på tilbud står ikke no specs på di heller Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minibønna Posted March 8, 2009 Share Posted March 8, 2009 Den Proalloyvifta bygger 52mm fra radiator og inn i motorommet.Trenger du flere mål så bare rop ut. Motor uten turbo SUGER! Link to comment Share on other sites More sharing options...
dohcen Posted March 8, 2009 Share Posted March 8, 2009 fått inn 3-4 vifter på torshov nå oxo...kan sjekke i mrg om jeg finner ut av specs på de Mondeo ST TDCI "machine silver" zito miracle 19...bixenon og led overalt... green filter....2,5" rustfri eksos,racebits decat...airtec intercooler. pioneer avh-2400bt 2x7" dvd i nakkestøttene 87 LINDA<3 09 LEANDER<3 12 ANDREA<3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts