Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Selger sierra cosworth 2WD panser ingen bulker. meget bra stand..fint i fargen Nouveau RED 2000kr\BUD ska bort

IMG_0124.jpg IMG_0125.jpg

93 21 58 06

eller PM

kan hentes i Kristiansand

Edited by fordfrelst
  • 2 weeks later...
Posted
Ser jo ut som et vanlig sedan panser....

hehehe det jeg også tenkte men mitt er det litt rust på så hvis han skal kaste det vil jeg heller ha det

Guest fordgutten
Posted

2wd cosworth panser går i et på toppen med kanten. helt øverst med pansere, mens 4x4 å vanlig panser har den brekken eller hva jeg skal si, overst på pansere!! :P

Posted
2wd cosworth panser går i et på toppen med kanten. helt øverst med pansere, mens 4x4 å vanlig panser har den brekken eller hva jeg skal si, overst på pansere!! :P

hmmm... Mot "grillen" foran ruta, over luftinntaket til def.viften? Dette har den knekken da eller?

88 Sierra RS Cosworth. Hvit<br />

92 Sierra DOHC 4x4 Turbo. Sølv *DØD*<br />

Prosjekt tråd til alle bilene: <a href='http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61088-sierra-dohc-4x4-turbo/'class='bbc_url' title=''>Prosjekttråd</a>

Guest fordgutten
Posted (edited)
hmmm... Mot "grillen" foran ruta, over luftinntaket til def.viften? Dette har den knekken da eller?

jepp, ja dette har den knekken, å det er det bare vanlig panser å 4x4. tror jeg.. for jeg har 2wd panser å det har ikke den knekken..

Edited by fordgutten
Guest fordgutten
Posted
Har ikke alle cossie panser riller da? :P

ikke 2wd panser..

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...