simen_lang Posted March 2, 2009 Posted March 2, 2009 Hei, er på utskikk etter diverse deler: Bensinlokk. Frontfanger.Orginal front eller styling front har ikke noe og si bare det er plass til montering av tåkelys Dørdeksel til høyre bakdør. og overtrekk til bagasjerommet.(har ikke bilde tilgjengelig av det).Farge er ikke så viktig men hadde vært best med samme farge som bilen.Har også tenkt på og få tak i noen felger og senkesett. Jeg holder forresten til på Askøy, tettsted rett utenfor bergen.Ta kontakt på E-post: Simen_lang@hotmail.com :D
forddigger Posted March 3, 2009 Posted March 3, 2009 Hei, er på utskikk etter diverse deler: Bensinlokk. Frontfanger.Orginal front eller styling front har ikke noe og si bare det er plass til montering av tåkelys Dørdeksel til høyre bakdør. og overtrekk til bagasjerommet.(har ikke bilde tilgjengelig av det).Farge er ikke så viktig men hadde vært best med samme farge som bilen.Har også tenkt på og få tak i noen felger og senkesett. Jeg holder forresten til på Askøy, tettsted rett utenfor bergen.Ta kontakt på E-post: Simen_lang@hotmail.com :D jeg har bensinlokk og deksel til høyre bakdør. skal sjekke om jeg har overtrekk også
Recommended Posts