Jump to content

mk1


Mescort

Recommended Posts

det absolut råeste er vel egentlig dette: "Da ble den TUV-godkjent med 220 kw i vognkortet!" :D :D

 

liker godkjente biler :)

 

eneste som er synd med mk1 og mk2 med cosworth-motorer er at det er så mange av dem om dagen...hadde selv planer om et slikt prosjekt, men har så og i skrinlagt det, nettopp pga dette.....

Cosworth!

Link to comment
Share on other sites

Den sølvgrå med BDT motor er nok faktisk enda grommere...

den biler finnes jo ikke fin.. er jo så mye sparkel på den som ****..

:huh: :huh: sparkel? hvor? fordi om den har bda breddere, om det er det du hinter til betyr det ikke at den består av sparkel :angry:

den er absolut ikke fin.. den ikke gjort noe med for å være fin utvendi gheller.. jeg har lagt opp ledningsnettet i dne bilen så jeg vei tåssen den ser ut gitt ;)

 

og ja det er GLASSFIBER breddere på den tilogmed.. dvs MASSE sparket for å skjule poppene osv...

Link to comment
Share on other sites

planer for 2005 er lavere utv og stille opp trykk til 1,6 bar og montere eller lage servo,kjørte med 1,2 bar i 2004,prøve seg fram er viktig :lol:

Link to comment
Share on other sites

det absolut råeste er vel egentlig dette: "Da ble den TUV-godkjent med 220 kw i vognkortet!" :D :D

 

liker godkjente biler :)

 

eneste som er synd med mk1 og mk2 med cosworth-motorer er at det er så mange av dem om dagen...hadde selv planer om et slikt prosjekt, men har så og i skrinlagt det, nettopp pga dette.....

Ja, akkurat det der...

 

Hvordan er det egentlig å få TÜV-godkjent noe?

For dette blir jo en slags overstyring av biltrangsynet her hjemme.

Må man til tyskland med bilen for å vise den der eller..? :huh:

12m Super

24v Cosworth

Prosjektet mitt

Link to comment
Share on other sites

kan ikke si meg helt enig at det finns for mange escort 1-2 med cosw motor.hva ellers kan man sette i en escort av ford motor,bda el bdt men det koster jo over dobbelt så mye .og ikke minst hvor mange av de er godkjent..ser man på reglene har ikke biltilsynet lov til å godkjenne en bil men 4 ganger effekten av orginalt 50 hk som er vanlig.det er ikke for ingenting senkesett må ha tysk godkjenning.er det noen som skal godkjenne må man ha tysk kontakt der nede ellers blir det som å kjøpe sprit på polet som 16 åring.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...