Mescort Posted January 28, 2005 Share Posted January 28, 2005 fant dette bilde...rå bill!!!! http://www.gatebil.no/index.php?id=282 Mk4 rwd Link to comment Share on other sites More sharing options...
OleK Posted January 28, 2005 Share Posted January 28, 2005 det absolut råeste er vel egentlig dette: "Da ble den TUV-godkjent med 220 kw i vognkortet!" :D liker godkjente biler eneste som er synd med mk1 og mk2 med cosworth-motorer er at det er så mange av dem om dagen...hadde selv planer om et slikt prosjekt, men har så og i skrinlagt det, nettopp pga dette..... Cosworth! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mr.Escort Posted January 28, 2005 Share Posted January 28, 2005 bilen til fredrik er en perle ja..virkelig gjennomført!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ykarlsen Posted January 28, 2005 Share Posted January 28, 2005 Grei å kjøre til kirka med den dær....Only driven on sundays! HEHE!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
OleK Posted January 29, 2005 Share Posted January 29, 2005 sunday is RACE day F O R D - First On Race Day Cosworth! Link to comment Share on other sites More sharing options...
JHS Posted January 29, 2005 Share Posted January 29, 2005 Den sølvgrå med BDT motor er nok faktisk enda grommere... Link to comment Share on other sites More sharing options...
hår ball Posted January 29, 2005 Share Posted January 29, 2005 den svarte mk2`er`n er rimelig strøken og da den med 550hk eller hva d var for`no... Link to comment Share on other sites More sharing options...
morty999 Posted January 30, 2005 Share Posted January 30, 2005 Den sølvgrå med BDT motor er nok faktisk enda grommere... den biler finnes jo ikke fin.. er jo så mye sparkel på den som ****.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HansenRS Posted January 30, 2005 Share Posted January 30, 2005 Den sølvgrå med BDT motor er nok faktisk enda grommere...den biler finnes jo ikke fin.. er jo så mye sparkel på den som ****.. sparkel? hvor? fordi om den har bda breddere, om det er det du hinter til betyr det ikke at den består av sparkel Link to comment Share on other sites More sharing options...
HansenRS Posted January 30, 2005 Share Posted January 30, 2005 den svarte mk2`er`n er rimelig strøken og da den med 550hk eller hva d var for`no... 610 helt rått! Link to comment Share on other sites More sharing options...
morty999 Posted January 30, 2005 Share Posted January 30, 2005 Den sølvgrå med BDT motor er nok faktisk enda grommere...den biler finnes jo ikke fin.. er jo så mye sparkel på den som ****.. sparkel? hvor? fordi om den har bda breddere, om det er det du hinter til betyr det ikke at den består av sparkel den er absolut ikke fin.. den ikke gjort noe med for å være fin utvendi gheller.. jeg har lagt opp ledningsnettet i dne bilen så jeg vei tåssen den ser ut gitt og ja det er GLASSFIBER breddere på den tilogmed.. dvs MASSE sparket for å skjule poppene osv... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest RSfreaken Posted January 30, 2005 Share Posted January 30, 2005 For mye sparkel er jo alldri bra,men er det ikke slutt resultatet som er viktig da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cross-box Posted February 3, 2005 Share Posted February 3, 2005 jeg syntes escort mk 1 til vegard larsen er feitere jeg da men den ekke så værst denne her heller aktiv dyslektiker for oss som liker escort før 1980 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mark1 Posted February 3, 2005 Share Posted February 3, 2005 karroseriet til den mk1ern er tilsalgs.. WWW.NorskEscortRegister.Net Escort Mk1/Mk2 register Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mk1xr2 Posted February 3, 2005 Share Posted February 3, 2005 planer for 2005 er lavere utv og stille opp trykk til 1,6 bar og montere eller lage servo,kjørte med 1,2 bar i 2004,prøve seg fram er viktig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Count Posted February 3, 2005 Share Posted February 3, 2005 det absolut råeste er vel egentlig dette: "Da ble den TUV-godkjent med 220 kw i vognkortet!" :D liker godkjente biler eneste som er synd med mk1 og mk2 med cosworth-motorer er at det er så mange av dem om dagen...hadde selv planer om et slikt prosjekt, men har så og i skrinlagt det, nettopp pga dette..... Ja, akkurat det der... Hvordan er det egentlig å få TÜV-godkjent noe? For dette blir jo en slags overstyring av biltrangsynet her hjemme. Må man til tyskland med bilen for å vise den der eller..? 12m Super 24v Cosworth Prosjektet mitt Link to comment Share on other sites More sharing options...
cross-box Posted February 3, 2005 Share Posted February 3, 2005 karroseriet til den mk1ern er tilsalgs.. hvem karosseri? aktiv dyslektiker for oss som liker escort før 1980 Link to comment Share on other sites More sharing options...
OleK Posted February 3, 2005 Share Posted February 3, 2005 count! http://www.tuev-nord.de/index.asp Cosworth! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kikk0 Posted February 3, 2005 Share Posted February 3, 2005 count! http://www.tuev-nord.de/index.asp hva er det på sida der? ikkje tysk er det sonn at du kan skaffe tuv papirer på div biler? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Count Posted February 3, 2005 Share Posted February 3, 2005 Har vært der ja, skjønte ikke stort. 12m Super 24v Cosworth Prosjektet mitt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest robhaugen Posted February 3, 2005 Share Posted February 3, 2005 kanskje det hjelper litt hvis du velger engelsk språk? Det var mindre info da men kanskje det hjelper.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mk1xr2 Posted February 4, 2005 Share Posted February 4, 2005 kan ikke si meg helt enig at det finns for mange escort 1-2 med cosw motor.hva ellers kan man sette i en escort av ford motor,bda el bdt men det koster jo over dobbelt så mye .og ikke minst hvor mange av de er godkjent..ser man på reglene har ikke biltilsynet lov til å godkjenne en bil men 4 ganger effekten av orginalt 50 hk som er vanlig.det er ikke for ingenting senkesett må ha tysk godkjenning.er det noen som skal godkjenne må man ha tysk kontakt der nede ellers blir det som å kjøpe sprit på polet som 16 åring. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JHS Posted February 4, 2005 Share Posted February 4, 2005 karroseriet til den mk1ern er tilsalgs..hvem karosseri? Den sølvgrå Og den svarte mk2'ern er forresten godkjent med cosworth motor, volvo bakaksel etc nå vissnok.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Liero Posted February 4, 2005 Share Posted February 4, 2005 Den er vel godkjent med 2l turbo, og ikke Cosworth? Link to comment Share on other sites More sharing options...
OleK Posted February 4, 2005 Share Posted February 4, 2005 svarte mk2'ern til lasse nicolaisen? mener og å ha hørt at den ikke er godkjent med cosworth.... Cosworth! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now