Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Fant igjen boltene som jeg trodde var orginale etter første paknigsbytte...

Det er umbrakobolter, også står det 12.9 på kanten.. Er dette da sånne bolter som kan brukes opp igjen?? :huh:

Edited by cossi21

- Sierra RS Cosworth -

Posted
Skal skifte toppakning..

Kan jeg bruke om igjen sterkkboltene jeg har, eller må jeg ha nye??

du må ha nye, bruk av gamle er et dumt lotto spill men er jo mulig for de som liker slikt :rolleyes:

HAR MYE FORD DELER SIERRA/TAUNUS PM VED SPØRSMÅL

Posted
Men hvorfor gamble med slike ting? Koster jo skitt og ingenting i forhold til å måtte ordne på det når det ryker..

Helt ening, fort mye styr visst de ryker. 250-300kr så har du umbraco 12,9, de kan du bruke opp igjen. Har kjørt med det i mangen år.

Posted (edited)
Men hvorfor gamble med slike ting? Koster jo skitt og ingenting i forhold til å måtte ordne på det når det ryker..

Det er jeg helt enig i. Jeg har brukt dem opp igjen pga hastverk for å kjøre, å ikke hatt annledning til å få kjøpt det.

Sikkert hatt flaks je da.

Edited by Turboterje
Posted
Helt ening, fort mye styr visst de ryker. 250-300kr så har du umbraco 12,9, de kan du bruke opp igjen. Har kjørt med det i mangen år.

umbraco boltene , er det de som går til gamle ohc motorene eller?

Ford Taunus mk1 2dr sedan 73modell.

• 2 weeks later...
Posted
Fant igjen boltene som jeg trodde var orginale etter første paknigsbytte...

Det er umbrakobolter, også står det 12.9 på kanten.. Er dette da sånne bolter som kan brukes opp igjen?? :huh:

- Sierra RS Cosworth -

Posted
Men når dere bruker disse 12.9 boltene, hvilke moment bruker dere da? org? og hvor kjøper dere disse?

Mvh Lasse.

Snører med 11,5-12kg Jeg har kjøpt bolter hos Astrup i Bergen, der får man kjøpt enkeltvis

Posted
12.9 bolter brukes igjen, og igjen, og igjen osv :P

Takker..! :) Da blir det en sierra mer på veien i kveld... :D

- Sierra RS Cosworth -