Jump to content

Ford S-Max

Kverna

Recommended Posts

Har veldig sansen for S-Max jeg også faktisk, selv om jeg nok ikke helt har turt å innrømme det da det skriker familiebil av den - så godt å høre at jeg ikke er den eneste, Anders :P Unnskyldningen for dem som ikke har tenkt å stifte familie på noen år må vel være å kjøpe en vareutgave da kanskje? Titanium-utgaven med MSD-styling, 20" og senk, nam-nam :D

Har veldig sansen for S-Max jeg også faktisk, selv om jeg nok ikke helt har turt å innrømme det da det skriker familiebil av den - så godt å høre at jeg ikke er den eneste, Anders :P Unnskyldningen for dem som ikke har tenkt å stifte familie på noen år må vel være å kjøpe en vareutgave da kanskje? Titanium-utgaven med MSD-styling, 20" og senk, nam-nam :D

Det var faktisk ikke en dum tanke, begynne transport, eksport og import fra bilen :D

Jeg er også svak for den der, vi har en med Individual pakke stående på jobben, den er fin!

Si at du har begynnt med modellfly og trenger masse plass til å frakte lekene i, er unnskyldning nok det. :lol:

MS Design leverer forresten felger i 20" til den, da blir den grom! ;)

Edited by Minibønna

Motor uten turbo SUGER!

Det var faktisk ikke en dum tanke, begynne transport, eksport og import fra bilen :D

Ta en titt på FINN.no så ligger dem på alt fra 200k til 320k, ikke gærent det syns jeg. Var på en bilmesse i fjor hvor jeg så en S-Max med Individual-pakken og det var helt råe seter i den bilen. Nesten (bare nesten) så jeg får lyst på en slik bil istedenfor Mondeo, har alltid hatt lyst til å prøvekjørt en S-Max men har ikke fått rota meg til det enda.

Men etter at jeg fant disse bildene så fikk jeg jammen meg lyst på Kuga også B)