Kverna Posted February 16, 2009 Share Posted February 16, 2009 (edited) Som noen kanskje vet, liker jeg ikke så mange nye biler, men denne er sannelig snasen Edited February 16, 2009 by Anders Kverneng Min fotoblogg Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS|Stian Posted February 16, 2009 Share Posted February 16, 2009 Har veldig sansen for S-Max jeg også faktisk, selv om jeg nok ikke helt har turt å innrømme det da det skriker familiebil av den - så godt å høre at jeg ikke er den eneste, Anders Unnskyldningen for dem som ikke har tenkt å stifte familie på noen år må vel være å kjøpe en vareutgave da kanskje? Titanium-utgaven med MSD-styling, 20" og senk, nam-nam FordClubNorway.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kverna Posted February 16, 2009 Author Share Posted February 16, 2009 Har veldig sansen for S-Max jeg også faktisk, selv om jeg nok ikke helt har turt å innrømme det da det skriker familiebil av den - så godt å høre at jeg ikke er den eneste, Anders Unnskyldningen for dem som ikke har tenkt å stifte familie på noen år må vel være å kjøpe en vareutgave da kanskje? Titanium-utgaven med MSD-styling, 20" og senk, nam-nam Det var faktisk ikke en dum tanke, begynne transport, eksport og import fra bilen Min fotoblogg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minibønna Posted February 16, 2009 Share Posted February 16, 2009 (edited) Jeg er også svak for den der, vi har en med Individual pakke stående på jobben, den er fin!Si at du har begynnt med modellfly og trenger masse plass til å frakte lekene i, er unnskyldning nok det. MS Design leverer forresten felger i 20" til den, da blir den grom! Edited February 16, 2009 by Minibønna Motor uten turbo SUGER! Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS|Stian Posted February 16, 2009 Share Posted February 16, 2009 Det var faktisk ikke en dum tanke, begynne transport, eksport og import fra bilen Ta en titt på FINN.no så ligger dem på alt fra 200k til 320k, ikke gærent det syns jeg. Var på en bilmesse i fjor hvor jeg så en S-Max med Individual-pakken og det var helt råe seter i den bilen. Nesten (bare nesten) så jeg får lyst på en slik bil istedenfor Mondeo, har alltid hatt lyst til å prøvekjørt en S-Max men har ikke fått rota meg til det enda. Men etter at jeg fant disse bildene så fikk jeg jammen meg lyst på Kuga også FordClubNorway.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts