rubenl Posted February 15, 2009 Posted February 15, 2009 (edited) Til fordel for is motorn selger jeg nå det jeg har av turbodeler til dohc maskina. Garret T3 fra 4x4 cosworth med wastegate, liten opp\ned slakk (forsvinner nesten helt når turboen er i bruk)Ukjent intercooler , 2" inn\ut. Mål ca 45\20cmOljeslange til turbo, 3 lags stålarmering med pressa koblinger.Selvsveisa grenrør med T3 flens (flensen trenger litt kjærlighet, planing. Lekker litt eksos ut.)2500\bud Oljetrykk, temp og turbotrykk målere fra autogauge montert i alu plate kan følge med mot lite pristillegg. Eksosanlegg som passer overens med downpipe. Simons effektanlegg men innsveiset race flow center. 1000kr Kan sendes mot at kjøper betaler frakt 41784813ruben__larsen@hotmail.com Edited February 24, 2009 by rubenl
Paul Posted February 15, 2009 Posted February 15, 2009 Til fordel for is motorn selger jeg nå det jeg har av turbodeler til dohc maskina. Garret T3 fra 4x4 cosworth med wastegate, liten opp\ned slakk (forsvinner nesten helt når turboen er i bruk)Ukjent intercooler , 2" inn\ut. Mål ca 45\20cmOljeslange til turbo, 3 lags stålarmering med pressa koblinger.Selvsveisa grenrør med T3 flens (flensen trenger litt kjærlighet, planing. Lekker litt eksos ut.) Oljetrykk, temp og turbotrykk målere fra autogauge montert i alu plate kan følge med mot lite pristillegg. 2500\bud Kan sendes mot at kjøper betaler frakt 41784813ruben__larsen@hotmail.com Hei! Har du noen bilder av grenrøret å utstyret?
rubenl Posted February 15, 2009 Author Posted February 15, 2009 (edited) Ja har noen. Det ser bare ille ut på bilde, men er bare litt ujevnheter som lager frieksos Downpipen er heldekt med varmeisolerende band nå Letta svinghjul om noen vil ha det. får det for 200kr Edited February 15, 2009 by rubenl
rubenl Posted February 19, 2009 Author Posted February 19, 2009 (edited) Er mer interessert i å få solgt alt. turbo,grenrør,downpipe sammen Edited February 19, 2009 by rubenl
Recommended Posts