Kjellcorp Posted February 12, 2009 Posted February 12, 2009 kjøpte meg ny regulator\børster til sierraen for 5-6 dager siden. og nå måtte jeg bytte igjen. for nå er den brent og skeiv. :\Noen som har noe peiling på å det kan komme av ?Btw. det svarte mellom de to børstene er der det er brent. det kunne jeg skrape bort Legger ved ett bilde så dere kan se det
k3nn37 Posted February 12, 2009 Posted February 12, 2009 kjører du sinsykt mye? hehe kanskje du kan ha slark i dynamoen eller der som de som blir slitt ligger imot ikke er som det skal..
bige Posted February 13, 2009 Posted February 13, 2009 sjekk slepe ringene - de børstene går mot - kan være slitt skakt så de nye ikke oppnår ordentelig kontakt og det oppstår sveise bue .Sjekk også lager - kjøpes nye på clasohlson
Kjellcorp Posted February 13, 2009 Author Posted February 13, 2009 kjører mye og kanskje litt hardt av å til hehe kan sjekke det i løpet av dagen.Men kan det være mulig å sette den skakt så den kan ha blitt sånn ?
bige Posted February 13, 2009 Posted February 13, 2009 kjører mye og kanskje litt hardt av å til hehe kan sjekke det i løpet av dagen.Men kan det være mulig å sette den skakt så den kan ha blitt sånn ? kjøringen har ingen ting med dette og gjøre ,Ja det er mulig og sette skakt på men om begge skruene bunner er det noe annet ...Tre den inn litt på skrå og når du skrur inn skruene retter den seg
Recommended Posts