Jump to content

Deksel for lyktespyler

Recommended Posts

Guest dieseldyret
Posted

Vet noen hvordan dette er festet? Dekslet forsvant her en dag, trolig fordi det var dekket av is da jeg skulle spyle vinduet.

Posted
Skal bare "klikkes" på plass

Stemmer det, mitt tok dagen da jeg kjørt på en Hønshauk som hadde tatt en due.. den kom rett fra grøfta.

Jeg måtte bytte selve spyleren også, ettersom festet til dekselet var brutt av og festet til slangen også var gått av.

Det er noen mothaker på lokket som skal "klikkes" på plass på spyleren.. ville sjekket om disse er intakt på spyleren. regner med du har kjøpt nytt deksel eller?

2004 mod. | Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia X | 5-tronic automat | 115hk | stasjonsvogn

2000 mod. | Volkswagen Passat 1.6i | 5-trinn manuell | 100hk | stasjonsvogn

1990 mod. | Opel Vectra 2.0i | 5-trinn manuell | 90hk | sedan

1981 mod. | VW Passat 1.6 | 5-trinn Formel-E | 75hk | combicoupe

Guest dieseldyret
Posted
Stemmer det, mitt tok dagen da jeg kjørt på en Hønshauk som hadde tatt en due.. den kom rett fra grøfta.

Jeg måtte bytte selve spyleren også, ettersom festet til dekselet var brutt av og festet til slangen også var gått av.

Det er noen mothaker på lokket som skal "klikkes" på plass på spyleren.. ville sjekket om disse er intakt på spyleren. regner med du har kjøpt nytt deksel eller?

Tror bare lokket har løsnet og blitt borte, virker som resten er intakt der. Fås de kjøpt ferdig lakkert? Hva ga du for dette?

Posted
Tror bare lokket har løsnet og blitt borte, virker som resten er intakt der. Fås de kjøpt ferdig lakkert? Hva ga du for dette?

Tror ikke du får de ferdig lakkert lenger, koster ikke mye.

Posted
Tror ikke du får de ferdig lakkert lenger, koster ikke mye.

De er absolutt ikke ferdig lakkert (ingen slike orginal deler er det). Men det er helt bortkastet å la et lakkerings verksted gjøre dette.. det blir isåfall fryktelig dyrt! da kjøper du heller noen spray flasker og gjør det selv. Bare ta deg god tid.

Koster ikke mer enn et par hundre kroner det dekslet.

2004 mod. | Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia X | 5-tronic automat | 115hk | stasjonsvogn

Guest dieseldyret
Posted

Er det grunnet svart tro? Viktigste er å dekke det hullet, synes bilen ser skranglete ut uten det dekslet.

Posted
Er det grunnet svart tro? Viktigste er å dekke det hullet, synes bilen ser skranglete ut uten det dekslet.

Nei, den er hvit/grå... ihvertfall ikke svart