Guest dieseldyret Posted February 10, 2009 Posted February 10, 2009 Vet noen hvordan dette er festet? Dekslet forsvant her en dag, trolig fordi det var dekket av is da jeg skulle spyle vinduet.
Mondeo Power Posted February 10, 2009 Posted February 10, 2009 Vet noen hvordan dette er festet? Dekslet forsvant her en dag, trolig fordi det var dekket av is da jeg skulle spyle vinduet. Skal bare "klikkes" på plass
Siberiantiger Posted February 10, 2009 Posted February 10, 2009 Skal bare "klikkes" på plass Stemmer det, mitt tok dagen da jeg kjørt på en Hønshauk som hadde tatt en due.. den kom rett fra grøfta. Jeg måtte bytte selve spyleren også, ettersom festet til dekselet var brutt av og festet til slangen også var gått av. Det er noen mothaker på lokket som skal "klikkes" på plass på spyleren.. ville sjekket om disse er intakt på spyleren. regner med du har kjøpt nytt deksel eller? 2004 mod. | Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia X | 5-tronic automat | 115hk | stasjonsvogn 2000 mod. | Volkswagen Passat 1.6i | 5-trinn manuell | 100hk | stasjonsvogn 1990 mod. | Opel Vectra 2.0i | 5-trinn manuell | 90hk | sedan 1981 mod. | VW Passat 1.6 | 5-trinn Formel-E | 75hk | combicoupe
Guest dieseldyret Posted February 11, 2009 Posted February 11, 2009 Stemmer det, mitt tok dagen da jeg kjørt på en Hønshauk som hadde tatt en due.. den kom rett fra grøfta. Jeg måtte bytte selve spyleren også, ettersom festet til dekselet var brutt av og festet til slangen også var gått av. Det er noen mothaker på lokket som skal "klikkes" på plass på spyleren.. ville sjekket om disse er intakt på spyleren. regner med du har kjøpt nytt deksel eller? Tror bare lokket har løsnet og blitt borte, virker som resten er intakt der. Fås de kjøpt ferdig lakkert? Hva ga du for dette?
Mondeo Power Posted February 11, 2009 Posted February 11, 2009 Tror bare lokket har løsnet og blitt borte, virker som resten er intakt der. Fås de kjøpt ferdig lakkert? Hva ga du for dette? Tror ikke du får de ferdig lakkert lenger, koster ikke mye.
Siberiantiger Posted February 11, 2009 Posted February 11, 2009 Tror ikke du får de ferdig lakkert lenger, koster ikke mye. De er absolutt ikke ferdig lakkert (ingen slike orginal deler er det). Men det er helt bortkastet å la et lakkerings verksted gjøre dette.. det blir isåfall fryktelig dyrt! da kjøper du heller noen spray flasker og gjør det selv. Bare ta deg god tid. Koster ikke mer enn et par hundre kroner det dekslet. 2004 mod. | Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia X | 5-tronic automat | 115hk | stasjonsvogn 2000 mod. | Volkswagen Passat 1.6i | 5-trinn manuell | 100hk | stasjonsvogn 1990 mod. | Opel Vectra 2.0i | 5-trinn manuell | 90hk | sedan 1981 mod. | VW Passat 1.6 | 5-trinn Formel-E | 75hk | combicoupe
Mondeo Power Posted February 11, 2009 Posted February 11, 2009 Mange utv. plastdetaljer kom ferdig lakkert før. Speildeksler, håndtak, list på bakluke (den med skiltlysene) osv.. men nå kommer det kun ferdig grunnet.
Guest dieseldyret Posted February 12, 2009 Posted February 12, 2009 Er det grunnet svart tro? Viktigste er å dekke det hullet, synes bilen ser skranglete ut uten det dekslet.
Siberiantiger Posted February 13, 2009 Posted February 13, 2009 Er det grunnet svart tro? Viktigste er å dekke det hullet, synes bilen ser skranglete ut uten det dekslet. Nei, den er hvit/grå... ihvertfall ikke svart 2004 mod. | Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia X | 5-tronic automat | 115hk | stasjonsvogn 2000 mod. | Volkswagen Passat 1.6i | 5-trinn manuell | 100hk | stasjonsvogn 1990 mod. | Opel Vectra 2.0i | 5-trinn manuell | 90hk | sedan 1981 mod. | VW Passat 1.6 | 5-trinn Formel-E | 75hk | combicoupe
Recommended Posts