ojt Posted February 13, 2009 Share Posted February 13, 2009 Hva er nr på disse reimene??? jeg har ei ny reim liggende fra woodford, gates powergrip htd5248 xs-58144*1" hsn. er det disse det er problemer med? Link to comment Share on other sites More sharing options...
viggo Posted February 13, 2009 Share Posted February 13, 2009 jeg har ei ny reim liggende fra woodford, gates powergrip htd5248 xs-58144*1" hsn. er det disse det er problemer med? les posten over , mest sansynlig mekaniker feil.. Ford Taunus mk1 2dr sedan 73modell. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JHS Posted February 13, 2009 Share Posted February 13, 2009 les posten over , mest sansynlig mekaniker feil..Det er jo ikke bevist. Men er som sagt rart at en person har hatt flere havarier mens andre ikke har hatt noen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trones... Posted February 14, 2009 Share Posted February 14, 2009 (edited) Hva som er problemet og framgangsmåte med montering, kan jo mekanikeren fortelle om selv her.. Han er jo her på forumet vis det er samme mann jeg å Raimond tenker på da.. Er ikke så mange som driver med cossi i det området og den eneste jeg vet om.. jobber ikke som mekanikker på ford, men på Evenes flyplass... Edited February 14, 2009 by Trones... Mvh. Trones...87. Merkur XR4TI.06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci. HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WingDude Posted February 14, 2009 Share Posted February 14, 2009 (edited) Hva som er problemet og framgangsmåte med montering, kan jo mekanikeren fortelle om selv her.. Han er jo her på forumet vis det er samme mann jeg å Raimond tenker på da.. Er ikke så mange som driver med cossi i det området og den eneste jeg vet om.. jobber ikke som mekanikker på ford, men på Evenes flyplass... Men nå er det er jo ikke han som har montert dem da..... Edited February 14, 2009 by WingDude Link to comment Share on other sites More sharing options...
kjelli`s Posted February 15, 2009 Share Posted February 15, 2009 men hvem i alle dager har montert dem da.... ? tror ikke det er noen fare å bruke di reimene... bare og gjøre det riktig.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janna Posted February 16, 2009 Share Posted February 16, 2009 men hvem i alle dager har montert dem da.... ? tror ikke det er noen fare å bruke di reimene... bare og gjøre det riktig.... Kan jo virke som denne tråden var ment som ett svar her fra han som har montert. . . . http://www.fmcn.no/forum/index.php?showtopic=48091 Bilder av mine tidligere cosworth http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/12870-alle-mine-biler/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
viggo Posted February 16, 2009 Share Posted February 16, 2009 Sendte en mail til burton power for å høre om det var lik stramming på standard reim og grp A reim. og det var det.altså 9,5 - 10,5 enheter (for de som har måleutstyr) Ford Taunus mk1 2dr sedan 73modell. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts