FunkyHunk Posted February 7, 2009 Posted February 7, 2009 Veit ikke om denna har vært oppe før, så beklager hvis det er tilfelle. Menn, sjekk denna videoen, den satsinga på den karen med den gamle 123-mersa var vaffal frisk. Og så feit lyd av eksosen da? Har nesten lyst å bygge turbodiesel når jeg ser detta Forresten en kar i en silvia som driter seg loddrett ut et par ganger
Loffen Posted February 7, 2009 Posted February 7, 2009 Den Merca var bare rå... Rått når han girer opp midt i sladden og fortsetter like kontrollert, hver eneste gang... Må si jeg fikk stor respekt for både bil og sjåfør der -05 Ford Focus 1.6 tdci -88 Ford Sierra Cosworth
djnick Posted February 7, 2009 Posted February 7, 2009 den merca var den råeste, hørtes jo ut som en supra som kom breit nedover
Escort RST WRC Posted February 7, 2009 Posted February 7, 2009 Ja, det der var gromt Litt flere filmer av den Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf Prosjekttråd her
k_drey Posted February 7, 2009 Posted February 7, 2009 Fikk sansen for den Merca, var fin fin kjøring av sjåfør også.. Ellers syns jeg gjevnt over de andre kjørte dårlig, spesielt han i Silvian. Lancer EVO VI RS2 (LE 05/130)
Ford ragger Posted February 7, 2009 Posted February 7, 2009 Her er det litt info om bilen: http://www.garaget.org/?car=56365 Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link
IceTurbo Posted February 7, 2009 Posted February 7, 2009 (edited) når tid skal volvo fansa forstå att 740 er for tung til å drifte med, alle snurrer når kontran kommer elendig bil. merca var rå en kamerat av meg hadde en sånn en, bare med en gørr sliten diesel:P 0-100 på 10 min hehe meste mi hadde den opp i er 126kmt Edited February 7, 2009 by IceTurbo Enten du tror du får det til eller ikke, har du som regel rett. - 1993 Ford sierra Cosworth sleeper- 1976 Ford Taunus 2l automat
alexern Posted February 7, 2009 Posted February 7, 2009 stakkars den silvia'n ass, mercen var rå da 1983 5dørs sierra: død 1985 3dørs sierra: ist prosjekt alt går, det er bare babyer som ikke går
fiesta_xr2i Posted February 7, 2009 Posted February 7, 2009 lol japsedrift mohahaha 2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3 X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800) X 88 sierra 2,0 sedan X 90 sierra 2,0i combi
IceTurbo Posted February 7, 2009 Posted February 7, 2009 stakkars den silvia'n ass, mercen var rå daja huff Enten du tror du får det til eller ikke, har du som regel rett. - 1993 Ford sierra Cosworth sleeper- 1976 Ford Taunus 2l automat
a.cosworth Posted February 7, 2009 Posted February 7, 2009 Han i den Benz'en satset jo ganske bra, vil jeg si ! -Arne '03 Silverado, Duramax'11 VW transporter'06 Land Cruiser konebilX'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT LightningX...osv...
nitro2k6 Posted February 7, 2009 Posted February 7, 2009 når tid skal volvo fansa forstå att 740 er for tung til å drifte med, alle snurrer når kontran kommer elendig bil. merca var rå en kamerat av meg hadde en sånn en, bare med en gørr sliten diesel:P 0-100 på 10 min hehe meste mi hadde den opp i er 126kmt Ser jo heeelt ok ut det der spør du meg x:88 Ford Sierra IS-Turbox:86 Ford Sierra 2.0L98 VW Passat Sedan87 Volvo 240 Turbo
FunkyHunk Posted February 7, 2009 Author Posted February 7, 2009 Ser jo heeelt ok ut det der spør du meg Det spiller ingen rolle hvor mange hester en 740 eller 940 har, de er fortsatt stygge biler, i min mening da. Kantete og boksete. En mazda 121 med 500 hester er fortsatt en mazda 121 hvis du skjønner
87RS Posted February 7, 2009 Posted February 7, 2009 Tar jeg iike helt feil er den svenske container,n havna i askim....Fresk den... Ser jo heeelt ok ut det der spør du meg
Slåstad RS Posted February 7, 2009 Posted February 7, 2009 Vrææææl , steike tøft! Mb diesel som driftingbil , gir vel Japseklanen ett skikkelig lyskespark.Elsker det når ukurante biler viser hvor skapet skal stå.Bare putter på med gir også!!Hadde vel litt av samme følelsen når det kom en Granada stv. og holdt følge med Åserud Cosworthen. Rimelig dyktig pilot også. Aldri noe godt uten at det er galt for noe.
IceTurbo Posted February 7, 2009 Posted February 7, 2009 Det spiller ingen rolle hvor mange hester en 740 eller 940 har, de er fortsatt stygge biler, i min mening da. Kantete og boksete. En mazda 121 med 500 hester er fortsatt en mazda 121 hvis du skjønner heit enig di er ikke noe fine en plass.... også veier di allt for mye, en 740 tic veier over 1700kg er for mange volvo rånere her i lillesand, det er en skam Enten du tror du får det til eller ikke, har du som regel rett. - 1993 Ford sierra Cosworth sleeper- 1976 Ford Taunus 2l automat
a.nilsen Posted February 8, 2009 Posted February 8, 2009 ISturbo; en ting er å ytre meninger, men ytringene blir meningsløse om de ikke er forankret i virkligheten En 740 veier fra 1240 og opp til ca 1350 avhengig av utstyrsnivå. '78 Ford Escort Mk2 Gp.2 spec. med YB maskinist
FunkyHunk Posted February 10, 2009 Author Posted February 10, 2009 ISturbo; en ting er å ytre meninger, men ytringene blir meningsløse om de ikke er forankret i virkligheten En 740 veier fra 1240 og opp til ca 1350 avhengig av utstyrsnivå.Jeg som trudde alle volvoer var bygd med armeringsjern?
Per-joar Posted February 10, 2009 Posted February 10, 2009 Jeg som trudde alle volvoer var bygd med armeringsjern? Jernbane sviller
2.3 GL Posted February 10, 2009 Posted February 10, 2009 jernbane skinner og rester av bjelkene i twin towers er volvo lagd av:) Sideways is the new forward 17m P7-1 Turnier (selges/byttes i scorpio) Sierra mk1 2.0 Lat:)Prosjekttråd
IceTurbo Posted February 10, 2009 Posted February 10, 2009 ISturbo; en ting er å ytre meninger, men ytringene blir meningsløse om de ikke er forankret i virkligheten En 740 veier fra 1240 og opp til ca 1350 avhengig av utstyrsnivå.hmm d sto i vongkorte til en e kjenner som har 740 tic att den veide rundt 1700kg Enten du tror du får det til eller ikke, har du som regel rett. - 1993 Ford sierra Cosworth sleeper- 1976 Ford Taunus 2l automat
k_drey Posted February 12, 2009 Posted February 12, 2009 (edited) veier vell fra 1240 som det nevnt og oppover, alt etter utstyr. Men kjører man den på vekt blir det noe annet, prøvd 700-serie, syns den blir tung til slik kjøring, samme som med Granada Scorpio, men det går når man får teken på det. Edited February 12, 2009 by k_drey Lancer EVO VI RS2 (LE 05/130)
Stianwang Posted February 13, 2009 Posted February 13, 2009 veier vell fra 1240 som det nevnt og oppover, alt etter utstyr. Men kjører man den på vekt blir det noe annet, prøvd 700-serie, syns den blir tung til slik kjøring, samme som med Granada Scorpio, men det går når man får teken på det. Helt enig der. har hatt 740tic før og den syntes nå jeg er for tung til å sladde skikkelig med..
sierraxr4i Posted February 13, 2009 Posted February 13, 2009 finnes ikke bedre biler å herje med enn 740 turbo etter min mening. fins jo ikke ratt utslag i sierra.. vertfall ikke med servo.. volvo =ca 90 grader sving. men det er min mening.. hatt mange forskjellige sierraer og andre biler men intet slår en 740 med god sperre og futt:)
Escort RST WRC Posted February 13, 2009 Posted February 13, 2009 hmm d sto i vongkorte til en e kjenner som har 740 tic att den veide rundt 1700kgVar nok tillatt totalvekt det sikkert. Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf Prosjekttråd her
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now