Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Har 1 stk garrett gt 3071r bb turbo med intern wastegate(nb IKKE cosworth flens) den har dårlige lager, men ikke skadet i kompressorhus.

selges for 3000- el bud.

den har ar 63 eksoshus, og aktuator er med

http://i225.photobucket.com/albums/dd3/kjoe123/DSC00319.jpg

http://i225.photobucket.com/albums/dd3/kjoe123/DSC00320.jpg

http://i225.photobucket.com/albums/dd3/kjoe123/DSC00321.jpg

 

1 stk turbonetics 480 hk turbo (tror jeg) med cosworth baklokk. denne og må overhales. den var kjøpt ny på face motorsport for ca et år siden..

pris = bud

http://i225.photobucket.com/albums/dd3/kjoe123/DSC00315.jpg

http://i225.photobucket.com/albums/dd3/kjoe123/DSC00316.jpg

http://i225.photobucket.com/albums/dd3/kjoe123/DSC00318.jpg

 

garrett`n må ha ny chra (kjerne), denne koster 900$ hos atp turbo.

Turbonetics`n får man allt av deler til. eller komplett chra til 500$

 

 

pm, el mobil 97003669

Runar

Edited by viggo

Ford Taunus mk1 2dr sedan 73modell.

Posted

1 stk turbonetics 480 hk turbo (tror jeg) med cosworth baklokk. denne og må overhales. den var kjøp ny på face motorsport for ca et år siden..

pris = bud

 

Kvalitet.

 

Har du kjørt disse uten dump eller bare "vanlig" slitasje ?

Posted
1 stk turbonetics 480 hk turbo (tror jeg) med cosworth baklokk. denne og må overhales. den var kjøp ny på face motorsport for ca et år siden..

pris = bud

 

Kvalitet.

 

Har du kjørt disse uten dump eller bare "vanlig" slitasje ?

 

turbonetics`n er kjørt med dump, men noe høyt trykk, så etter en levetid på 6mnd er vel normal slitasje å ta litt lite i :),

vet ikke helt hva en skal skylde på, om det var motorhavari som ødela turbo, eller omvendt.. ;)

3071 turboen er mest sannsynlig havarert pga lager rester i oljen. den var aldri over 1 bar.

jeg har ikke brukt noen av de..

Ford Taunus mk1 2dr sedan 73modell.

Posted

Har 1 stk garrett gt 3071r bb turbo med intern wastegate(nb IKKE cosworth flens) den har dårlige lager, men ikke skadet i kompressorhus.

selges for 3000- el bud.

den har ar 63 eksoshus, og aktuator er med

 

denner er da helt kast,om det er slakk i den... kan ikke overhale en kule lager turbo...

Posted (edited)
Har 1 stk garrett gt 3071r bb turbo med intern wastegate(nb IKKE cosworth flens) den har dårlige lager, men ikke skadet i kompressorhus.

selges for 3000- el bud.

den har ar 63 eksoshus, og aktuator er med

 

denner er da helt kast,om det er slakk i den... kan ikke overhale en kule lager turbo...

 

nei, men man skifter chra (kjernen komplett) og bruker komp deksel og eksoshus..

er endel billigere enn en ny turbo...

Edited by viggo

Ford Taunus mk1 2dr sedan 73modell.

Posted
nei, men man skifter chra (kjernen komplett) og bruker komp deksel og eksoshus..

er endel billigere enn en ny turbo...

det er sant... lagerhuset og aksel... vet du prisen på dette ?
Posted (edited)
det er sant... lagerhuset og aksel... vet du prisen på dette ?

 

står i første post :), 900$ i usa , pris i norge vet jeg ikke.

komp hjulet og baklokket er vel med og. så det blir kort sagt en ny turbo. :)

Edited by viggo

Ford Taunus mk1 2dr sedan 73modell.

Posted

turbonetics`n kan evnt byttes mot en cosworth t3 med ar 48 eksoshus. eksoshuset må da være helt uten sprekker. resten er mindre nøye med ;)

Ford Taunus mk1 2dr sedan 73modell.

Posted

e den brukenes dinna turbonetics da? eller MÅ den på overhaling..

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...