Jump to content

Motorcraft fordeler vs rød liten bosch


cossi91

Recommended Posts

heia, kansje fordeleren min er gåen, har en rød en som fungerer fint, kan denne brukes, tennings modulen sitter påmontert på den gråe motorcraft fordeleren, står i høyre bakskjerm egentlig på is, men kan jeg skru denne av å skru den i skjermen å koble til slik jeg kan bruke den røde fordeleren, den trenger ett stikk med 3 ledninger på..

 

 

Noen som skjønner hva jeg mener ? Eller noen som har gjort dette før ?

1988 Ford Sierra RS Cosworth WOLF Powered by RS Motor

Guardsystems.no

Link to comment
Share on other sites

Det skal ikke være noe problem å gjøre det, ettersom tenningssystemet i prinsippet er likt med grå og rød fordleler. Men du bør da få med deg alle de skjerma ledningene som tilhører tenningssytemet. Helt fra fordelern til sluttrinn og inn til hjerne. Jeg vil anbefale å hente dette fra en mk2 IS. jording fra skjermingen må du lodde på ved hjernen. Det går sikker å legge opp dette paralellt med tenningssystemet du allerede har.

- 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor :D

-200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.
- Diverse Megasquirt prosjekter.
- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.
- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.

Youtubekanal

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest roncash1
heia, kansje fordeleren min er gåen, har en rød en som fungerer fint, kan denne brukes, tennings modulen sitter påmontert på den gråe motorcraft fordeleren, står i høyre bakskjerm egentlig på is, men kan jeg skru denne av å skru den i skjermen å koble til slik jeg kan bruke den røde fordeleren, den trenger ett stikk med 3 ledninger på..

 

 

Noen som skjønner hva jeg mener ? Eller noen som har gjort dette før ?

No problems dette. Du må ha tenningsmodulen og borch fordelern, og helst kontaktene som tilhører disse, men du kan selfølgelig bruke kontakten fra tenningsmodulen du har på motorcraftfordeleren

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...