Torgeir B Posted February 3, 2009 Share Posted February 3, 2009 Passer 2wd cossy bremser på min 90mod sierra med dohc ? eller må eg ha spindlene fra Cossy også `? 86 3dr IS Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kverna Posted February 3, 2009 Share Posted February 3, 2009 Må ha spindler fra cosworth, eller så tror jeg det går med adaptere som flytter caliperen lengre opp/ut Min fotoblogg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torgeir B Posted February 4, 2009 Author Share Posted February 4, 2009 Noen som har teininger på spacerer ? kansje det ville vert lettest å få tak i spindlene... 86 3dr IS Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fordgutten Posted February 6, 2009 Share Posted February 6, 2009 Noen som har teininger på spacerer ? kansje det ville vert lettest å få tak i spindlene...kan nok være lettere å lage til en adapter, for det er ikke veldig mange som selger dette. men er jo bare å lete så finner du det til slutt:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
dohcboy Posted February 7, 2009 Share Posted February 7, 2009 han som kalte seg for xrtaxi lagde seg slike braketter for å bruke orginale spindler å cossi bremser.. men om du får tak i 2wd spindler er d jo bare å sette på,men du må ha bærebruene oxo.. Merkur XR4TI85 Sierra xr4x4 2.8i06 Focus ST89 Sierra 2.0 i cls ohc turbo 89 Sierra 2.0 i cls dohc 86 Sierra 2.0 isturbo Link to comment Share on other sites More sharing options...
cossie_storm Posted February 7, 2009 Share Posted February 7, 2009 har cosw 4*4 kalippere og fjørbein tror jeg hvis intr Cosworth 88 sedan prosjekt-klar 05-06-07-08 jajaSierra med scorpio cosworth motor 90 mod Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts