GlennAre Posted February 3, 2009 Posted February 3, 2009 (edited) Lurer bare på om det er noen som vet noe om denne sierran ? http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2090626 Edited February 14, 2009 by GlennAre - Jeg kjører ikke gammal Ford fordi jeg må, men fordi jeg kan! <3
JHS Posted February 3, 2009 Posted February 3, 2009 Bør vel være en smal sak for deg og finne ut hvis du bor på Raufoss...
forddigger Posted February 3, 2009 Posted February 3, 2009 er mange andre sierraer jeg heller ville ha kjøpt glenn are. er en kamerat av meg som har den. er påkostet nokså mye men etter midt syn så er den ikke verdt mer enn halvparten. finn en annen du glenn are. du får sende på en meld viss du lurer på noe om den.
GlennAre Posted February 3, 2009 Author Posted February 3, 2009 Jeg tenkte ikke på og kjøpe den, men er en kompis av meg som skal se på den om fredagen er enig i at den prisen er høy ja - Jeg kjører ikke gammal Ford fordi jeg må, men fordi jeg kan! <3
forddigger Posted February 6, 2009 Posted February 6, 2009 Jeg tenkte ikke på og kjøpe den, men er en kompis av meg som skal se på den om fredagen er enig i at den prisen er høy ja pass på å sjekk kanalene og litt inn mot midten av bilen under. er veldig mye rust der. men kan hende han har hatt noe over der nå så slå hardt under der
GlennAre Posted February 6, 2009 Author Posted February 6, 2009 pass på å sjekk kanalene og litt inn mot midten av bilen under. er veldig mye rust der. men kan hende han har hatt noe over der nå så slå hardt under derRingte til han og sa det nå, for nå er han på vei til han så da får man vite om den kommer til reinsvoll/raufoss eller ikke snart da - Jeg kjører ikke gammal Ford fordi jeg må, men fordi jeg kan! <3
Kjellcorp Posted February 6, 2009 Posted February 6, 2009 Men du. Det er ikke den som han kjøpte i sommer engang Erik? Men er den brukt så hardt den der da ? Gi meg en lyd vis du\dere trenger sjåfør glenn ; )
GlennAre Posted February 6, 2009 Author Posted February 6, 2009 (edited) Da ble det bilkjøp på han men var akkurat å så på den nå og den er faktisk ganske bra, mye nytt i motoren eneste er at hjullageret har nok godt på den ene siden.men uansett ikke værst til 7 tusen Edited February 6, 2009 by GlennAre - Jeg kjører ikke gammal Ford fordi jeg må, men fordi jeg kan! <3
cossiemk1 Posted February 14, 2009 Posted February 14, 2009 OMG!! 7k for det greiene der?? dere er jo gale utpå landet der! hahahaha
Kjellcorp Posted February 14, 2009 Posted February 14, 2009 OMG!! 7k for det greiene der?? dere er jo gale utpå landet der! hahahaha heheh... toten vettu
forddigger Posted February 14, 2009 Posted February 14, 2009 OMG!! 7k for det greiene der?? dere er jo gale utpå landet der! hahahaha helt enig med deg der ja. etter min mening så hadde nærmere halvparten vært en mer passe pris. greit nok att bilen ikke har blitt brukt så veldig hardt og kostet på mye i deler (blir dyrt når man ikke pruter) men bilen ser ut som en dass og har alltid vært problemer med den pluss att viss han som kjøpte den får den opp på løftebukk og sjekket ordentlig etter rust så kommer han til å angre seg veldig
GlennAre Posted February 14, 2009 Author Posted February 14, 2009 helt enig med deg der ja. etter min mening så hadde nærmere halvparten vært en mer passe pris. greit nok att bilen ikke har blitt brukt så veldig hardt og kostet på mye i deler (blir dyrt når man ikke pruter) men bilen ser ut som en dass og har alltid vært problemer med den pluss att viss han som kjøpte den får den opp på løftebukk og sjekket ordentlig etter rust så kommer han til å angre seg veldignå hadde vi faktisk bilen på bukken igår, og den er faktisk 95% rustfri eneste rusta som er et lite hull i kanalen som er like stort som en 5 kroning.greit nok begge dørene var helt opprustet, men har har fått 2 nye rustfrie dører, så bilen er nok ikke så ille skjønner du - Jeg kjører ikke gammal Ford fordi jeg må, men fordi jeg kan! <3
Bjørnar 4x4 Cosworth Posted February 14, 2009 Posted February 14, 2009 Overpriset rølperånebil! 91` Ford Sierra Cosworth
Zykotec Posted February 14, 2009 Posted February 14, 2009 7000 for en kjørbar 3-dørs er grisebillig da '84 Sierra 2.3 GL Sjølpustende V6 prosjekt. '03 Honda CR-V If I could get back all the money I've ever spent on cars...I'd spend it ALL on cars!!!!
Bjørnar 4x4 Cosworth Posted February 14, 2009 Posted February 14, 2009 7000 for en kjørbar 3-dørs er grisebillig da Eller ikke?! Men det fins vell alltids to sider av en sak. Du har de som synes det samme som meg på den ene siden, og alle andre som bare er ute etter å kaste penger ut av vinduet på den andre 91` Ford Sierra Cosworth
GlennAre Posted February 14, 2009 Author Posted February 14, 2009 Bilen er jo nesten rustfri og alt er i orden på den, og ettersom det er 3 dørs pluss en del is og cossi deler på den vil jeg si at 7 tusen er billig - Jeg kjører ikke gammal Ford fordi jeg må, men fordi jeg kan! <3
forddigger Posted February 15, 2009 Posted February 15, 2009 Bilen er jo nesten rustfri og alt er i orden på den, og ettersom det er 3 dørs pluss en del is og cossi deler på den vil jeg si at 7 tusen er billig lakkert svart matt og ødelagt panseret med hjemmelagde riller, rustette dører. mener fortsatt att den ikke er verdt mer enn halvparten jeg. men ta å riv godt i kanalen på venstre side for etter det jeg har hørt så er det noe muffens der. jeg ga jo 4500 for min med rå topp. og orginal is med cossi panser og grill. med rustette dører og de bakre hjulbuene. så mener det var dyrt jeg. men er min mening da
GlennAre Posted February 15, 2009 Author Posted February 15, 2009 Slo faktisk ganske hard i begge kanalene med hammer og skjedde ikke noe spesiet, er bare ett lite hull der joa ser du det sånn så, men nå vil jeg heller si at du fikk din veldig billig hehe - Jeg kjører ikke gammal Ford fordi jeg må, men fordi jeg kan! <3
forddigger Posted February 15, 2009 Posted February 15, 2009 Slo faktisk ganske hard i begge kanalene med hammer og skjedde ikke noe spesiet, er bare ett lite hull der joa ser du det sånn så, men nå vil jeg heller si at du fikk din veldig billig hehe hehe. ja det spørs helt hvordan du ser på det. hehe.
Per-joar Posted February 15, 2009 Posted February 15, 2009 Jeg var nå på raufoss å kjøpte meg en 3 dørs org is for et år siden bet 5 tusen, litt rust men godkjent, hadde ikke gitt mye mer for den.er det noen rust hull, så er det HELT sikkert mye mer. har hatt 10 sierrar, så jeg snakker av erfaring her. 3 dørs er ikke SÅ sjeldent, men en strøken rustfri 3 dørs derimot det er sjeldent, og fort verdt MYE!
forddigger Posted February 16, 2009 Posted February 16, 2009 Jeg var nå på raufoss å kjøpte meg en 3 dørs org is for et år siden bet 5 tusen, litt rust men godkjent, hadde ikke gitt mye mer for den.er det noen rust hull, så er det HELT sikkert mye mer. har hatt 10 sierrar, så jeg snakker av erfaring her. 3 dørs er ikke SÅ sjeldent, men en strøken rustfri 3 dørs derimot det er sjeldent, og fort verdt MYE! 110 % enig der gitt
GlennAre Posted February 16, 2009 Author Posted February 16, 2009 har dere lyst til og se mer av bilen så er det prosjekt tråd her i hvertfall http://www.bilforumet.no/sierra/219283-tea...s-sierra-n.html - Jeg kjører ikke gammal Ford fordi jeg må, men fordi jeg kan! <3
forddigger Posted February 18, 2009 Posted February 18, 2009 har dere lyst til og se mer av bilen så er det prosjekt tråd her i hvertfall http://www.bilforumet.no/sierra/219283-tea...s-sierra-n.html dere burde lakke den i en annen farge og bytte til cossi panser. da blir det en helt annen bil
GlennAre Posted February 18, 2009 Author Posted February 18, 2009 dere burde lakke den i en annen farge og bytte til cossi panser. da blir det en helt annen bilhan er inne på tanken - Jeg kjører ikke gammal Ford fordi jeg må, men fordi jeg kan! <3
forddigger Posted February 19, 2009 Posted February 19, 2009 ser så oppbrukt ut når den er svart matt syns jeg.
Recommended Posts