Jump to content

Får ikke start ?! OHC IS

cossi91

Recommended Posts

Holder på å sette på ett helt annet innsug nå, som skal virke!

Bare jeg føler jeg har prøvd alt som skal få den til å fungere, tenning, kondes fjerner, moduler, lmm osv, uten om å skifte innsug/dyse, se om dette hjelper noe :)

Hva gjør dere med veivhus ventilasjonen ? på mitt gamle innsug er det slange ned i den, men er plombert på den nye motor, hva gjør jeg nå da?

Er det ikke bare en gummiplugg ?

Holder på å sette på ett helt annet innsug nå, som skal virke!

Bare jeg føler jeg har prøvd alt som skal få den til å fungere, tenning, kondes fjerner, moduler, lmm osv, uten om å skifte innsug/dyse, se om dette hjelper noe :)

Hva gjør dere med veivhus ventilasjonen ? på mitt gamle innsug er det slange ned i den, men er plombert på den nye motor, hva gjør jeg nå da?

det kan være du har en stk tett dyse

HAR MYE FORD DELER SIERRA/TAUNUS PM VED SPØRSMÅL

Jepp, sviver mye bedre nå, men slår litt tilbake, å smeller i LMM'en, hva kan det være ?

Må hjernen jordes ? Den er ikke jordet på min, bare skrudd i plasten.. men bilen svev fint før slik...

1988 Ford Sierra RS Cosworth WOLF Powered by RS Motor

Guardsystems.no

Jepp, sviver mye bedre nå, men slår litt tilbake, å smeller i LMM'en, hva kan det være ?

Må hjernen jordes ? Den er ikke jordet på min, bare skrudd i plasten.. men bilen svev fint før slik...

Har du motornett til grå motorcraftfordeler? Er bare en jording ved sparkeplata på passasjersiden, og en ved batteri...ikke noe på selve hjernen.

Har du gått over og sjekka at registeret står helt rett? Kan smelle og "puttre" i luftfilter viss register står feil..

92' Ford Sierra Cosworth 4x4

For tidlig tenning?

Var sånn hos meg også med for tidlig tenning..

-TurboX-

'91 Sierra IS Turbo *prosjekt*

'79 Capri 2.8 *prosjekt*

'86 BMW E30 320i *kommende prosjekt*

'86 BMW E30 "320i" *kommende prosjekt/delebil*