Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

hei jeg lurer på om det er noen som har stempel ringer til cosworth 2wd (205) blokk til salgs

var litt uheldig og knakk 1 stk :P send pm

mvh patrick

mob 90800169

tønsberg

Edited by rassmus
Posted
Nye retningslinjer og tiltak mot virksomheten på annonseforuma.

Informasjon som kreves i samtlige annonser

Telefonnummer.

Hvor i landet objektet befinner seg, minimum fylke skal angis.

'minimum fylke skal angis' gjelder ikke 'ønskes kjøpt'.

Prisantydning.

Rediger er du grei :)

-Arne

'03 Silverado, Duramax
'11 VW transporter
'06 Land Cruiser konebil
X'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT Lightning
X...osv...

• 3 weeks later...
Posted (edited)

Er nytt, orginal dim.

Meiner jeg ga enten 1200 eller 1400 på sarpsborg motor.

Får dem for 1000kr +frakt

Bor foresten i oppland(Dokka)

Edited by Turboterje
Posted
Er nytt, orginal dim.

Meiner jeg ga enten 1200 eller 1400 på sarpsborg motor.

Får dem for 1000kr +frakt

Bor foresten i oppland(Dokka)

hvor mye kommerfrakta på a?

Posted
Blir vel ikke mange kronene det. 100kr eller no slik.

prøvde og sende deg en pm men det sto att den var full:P hehe men jeg tar det jeg men kunne du sendt det i post oppkrav? det hadde vert ålreit vis du hadde giddi det:P

Posted
ikke og anbefale og bruke brukt bedre og heller bytte til nytt da veit du det holder

sandt det men det er jo nytt det der da:P hehe men trengte egentil bare olje tetings ringen i bunn på ett stempel;P og er ikke såååååååå farlig om den er litt brukt men er best med nytt ja;)

Posted
prøvde og sende deg en pm men det sto att den var full:P hehe men jeg tar det jeg men kunne du sendt det i post oppkrav? det hadde vert ålreit vis du hadde giddi det:P

Bare et lite tips; ved oppkrav koster det 214 kr.. Omtrent det dobbelte av hva det koster å IKKE sende det i oppkrav ;)

2008 VW Transporter 2,5 4motion

1991 Sierra Cosworth 4x4

Posted
Bare et lite tips; ved oppkrav koster det 214 kr.. Omtrent det dobbelte av hva det koster å IKKE sende det i oppkrav ;)

joa men syntes det er lettere og gjøre det sånn er ikke akurat ett geni når det gjelder data og sånne ting:P

Posted
joa men syntes det er lettere og gjøre det sånn er ikke akurat ett geni når det gjelder data og sånne ting:P

Hehe.. Du klarer vel å betale en regning i nettbanken?

1991 Sierra Cosworth 4x4

Posted
Hehe.. Du klarer vel å betale en regning i nettbanken?

eh...................... :huh: nei :( har igrunn ikke nettbank :mellow: men har i planene og få meg det hehe er noe noob når det gjelder pc <_<

Posted
eh...................... :huh: nei :( har igrunn ikke nettbank :mellow: men har i planene og få meg det hehe er noe noob når det gjelder pc <_<

Hehe.. Da ha du litt å ta igjen gitt ;)

1991 Sierra Cosworth 4x4

Posted

Pm funker ikke, tlf 97785314 hvis du er interisert.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...