xr4ti Posted January 31, 2009 Posted January 31, 2009 (edited) HeiSkal bytte frontlyktene til disse, men hva blir finest, de blanke eller de sorte. Bilen er grønn og kommer til å sette på en ST/RS fanger med de runde tåkelyktene!Tror kanskje de sorte hadde gjort seg best på hvit eller en annen lys farge! Hva tror dere? Edited January 31, 2009 by xr4ti
cato88 Posted January 31, 2009 Posted January 31, 2009 tror jeg ville gått for de blanke jeg.tror de vil passe best til fargen på bilen din 86 Sierra 2.0iS Turbo vingebil
Jokke2k Posted January 31, 2009 Posted January 31, 2009 Ville nok gått for de blanke eg og, det så er fint.Men ville ikke bestilt fra BS. Bestilte blinklys der eg. venta 30 dagar uten å få noe bekreftelse på at det va sendt eller noe. Etter 30 dager, ringte eg de å krevde pengene tbake:) Men uansett, kansje baer eg så va uheldig. Joachim
xr4ti Posted January 31, 2009 Author Posted January 31, 2009 Bor i Sandefjord så er bare å hente selv. Problemet til BS er jo leveringstiden til underlevrandørene.
Guest Trouble-maker Posted February 1, 2009 Posted February 1, 2009 personlig syns jeg du skal beholde di orginale... syns det er for mye dilldall på disse nye lampene + at det ser harry ut med devil eyes på en bil som ikke kom orginalt med dette.. men hver sin lyst.. men om du skal ha disse, så synes jeg mørke er tøffest..
xr4ti Posted February 2, 2009 Author Posted February 2, 2009 Jo skjønner hva du mener!! Etter å ha tenkt litt i helga så er jeg i tvil. Fant dette bildet på forumet.orginallykter med sort bunn.Synes disse er tøffe!
Si-Sport Posted February 4, 2009 Posted February 4, 2009 Har slike mørke på min jeg også som du ser i denne tråden:http://www.fmcn.no/forum/index.php?showtopic=47626 Ellers så har vi Morette på den andre.
MrNilsen1 Posted February 7, 2009 Posted February 7, 2009 Noen som har bildet av disse devil eyes på bilen ? Med lys i ? Var litt int. det derre
mondeo tianium x 2,2 Posted February 19, 2009 Posted February 19, 2009 kunne jo åpne de og lakke det kromma rundt lysen grønt da, bare et tips. noen som kan moddet de grønne så kan du se om det kan bli fint. men uåpnet ville jeg godt for de sorte er fint med sorte lys på grønn bil
mondeo tianium x 2,2 Posted May 11, 2009 Posted May 11, 2009 fant noen bilder hvordan desse blei men på en hvit bil dåfør etter
xr4ti Posted May 11, 2009 Author Posted May 11, 2009 fant noen bilder hvordan desse blei men på en hvit bil dåTakk for bilder.Har ikke sett disse på bil før.
mondeo tianium x 2,2 Posted May 16, 2009 Posted May 16, 2009 mer bilderser jo bra ut te mondeoen har du kjøpt??
Recommended Posts