Si-Sport Posted January 30, 2009 Posted January 30, 2009 Tenkte jeg kunne komme med et tips til de som har ST200 evt ST200 frontfanger. Jeg hadde tenkt å skifte tåkelysene i fangeren på min ST200 siden glasset på de er veldig matt etter steinsprut.Fikk oppgitt pris på ca 1800,- + mva på Gustavsen Bil (Ford). Ved en tilfeldighet oppdaget jeg at Smart Fortwo har nøyaktig de samme tåkelysene.Pris hos Bertel O Steen Gjøvik: 677,- + mva.
xr4ti Posted January 31, 2009 Posted January 31, 2009 Kjempetips !! Trenger disse selv. Som du sier, orginalt er de svindyre.Er vel forskjellige innkjøpsavtaler som utgjør forskjellen vil jeg tro!
Guest Ford-ST200 Posted January 31, 2009 Posted January 31, 2009 Takk for tips. tenkte på det samme jeg. Syns kansje at glassene er blitt litt gule, også ser de så tykke ut. kjøpte xenon kit til grøftelys å kjøre lys, men lyser ikke så fint i grøfte lysa. Vurderer neste å gå opp til 8000 kelvin. Er glassene veldig klare å fine når de er nye eller ?
Si-Sport Posted January 31, 2009 Author Posted January 31, 2009 Ja, glassene er klare og fine når de e nye..
Recommended Posts