Jump to content

Endelig har jeg fått meg til å legge ut video :)


FunkyHunk

Recommended Posts

Det er ikke så mye å si, Har endelig lagt ut første video av banekjøringa på ACR på høsten i 2006.

Det er ikke så mye som skjer, håper dere liker den, og de tre-fire delene som kommer seinere :)

 

 

For de som ikke gidder å åpne et nytt vindu:

Edited by FunkyHunk
Signatur.jpg
Link to comment
Share on other sites

takk for bra filmer , likte intro'n på den første bra , tenker mest på oss som aldri har kommet oss opp dit ( enda )

2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk

X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue

X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3

X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk

X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800)

X 88 sierra 2,0 sedan

X 90 sierra 2,0i combi

Link to comment
Share on other sites

Takk for fin(e) filmer :)

 

takk for bra filmer , likte intro'n på den første bra , tenker mest på oss som aldri har kommet oss opp dit ( enda )

 

 

Takker :)

 

Det er en opplevelse å kjøre på den banen, kom meg uheldigvis ikke på sommertreffet i fjor sommer, får håpe på bedre lykke til sommeren.

Håper jeg blir ferdig med rusten, og får montert turboen og datasprutet :)

 

Del 3 og 4 er på tur opp, håper youtube aksepterer den siste videoen som er på 12:26 horse000.gif

Edited by FunkyHunk
Signatur.jpg
Link to comment
Share on other sites

så ut så den gamle taunusen din gikk bra jo :) hva forno motor der da? :)

 

ACR er bare syyyyyykt morsomt... kjøre runde på runde på runde... var vel i 07 da blei den lengste runden utpå bana mellom 45 min og 1 time.. KONSTANT sladding i fra 140 til 150 km.. :D såå folkens bare å komma seg opp til ACR i sommer..

 

her kan dere melde dere på :) www.sommertreff.no

Edited by dohcboy

Merkur XR4TI

85 Sierra xr4x4 2.8i

06 Focus ST
89 Sierra 2.0 i cls ohc turbo 89 Sierra 2.0 i cls dohc 86 Sierra 2.0 isturbo
 

Link to comment
Share on other sites

Takker :)

Ja banen er absolutt verdt å få med seg, den er en opplevelse. Jeg hadde det dritmoro selv bare med oppgradert understell.

Per joar: Ja, hadde original 2.0 taunusmotor fra en 1982mod. mods på motoren var vel eneste 2" eksos og 4-2-1 grenrør. Eneste jeg gjorde var å nappe av luftfilterboksen under banekjøringa.

Det var 4.11-utveksling på bakdiffen da, så aksen er vel litt bedre enn original 2l som var på 3:44.

Til sommeren skal jeg kjøre med Atlas-bakaksling med 3:44 og forhåpentligvis quaife-diff.

Da skal jeg forhåpentligvis ha mere hester å rutte med i tillegg. Kanskje jeg får til å legge bilen ordenlig bred :)

 

 

 

 

 

På den siste delen så var vi lei av å kjøre, og skulle bare prøve å legge bilen bred.

Men foringene i bakstellet var dårlig så jeg var plaga med stepping.

Det hjalp sikkert heller ikke at jeg bare hadde 105 originale hester som var gått 300000km under panseret puke.gif

 

 

 

Kommentarer og ratings er gjerne velkommen på videoene mine nice.gif

Signatur.jpg
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...