Guest svasva Posted January 22, 2009 Posted January 22, 2009 Har en mondeo delebil som er smelt i fronten på høyre siden. Vet ikke hva som kan brukes videre. Prøver og få solgt den for litt over vrakpanten. Hvis noen er intressert gi meg 1 lyd på 92627525. Kan sende bilder som mms.
Knutte Posted January 22, 2009 Posted January 22, 2009 Årsmodell? - 1989 Ford Sierra 2.0 CL - 2001 Ford Mondeo 1.8 Trend (Solgt) - 1985 Volvo 240 GL (Solgt) - 1990 Ford Sierra Dohc GT (Solgt. Senere død...) Jeg reparerer ikke bilen... Jeg forbedrer den! Nå kjent som Mskrinde
a.cosworth Posted January 23, 2009 Posted January 23, 2009 Nye retningslinjer og tiltak mot virksomheten på annonseforuma. Informasjon som kreves i samtlige annonserTelefonnummer.Hvor i landet salgsobjektet befinner seg. Minimum fylke skal angis.Prisantydning. Emneoverskriften skal tydelig fortelle hva som skal selges eller kjøpes. Annonseteksten for biler til salgs (unntatt hele delebiler) skal inneholde følgende.Hele modellnavnet og motorstørrelse.Årsmodell.Karosseritype, og antall dører.Kilometerstand.Farge utvendig.Girsystem, som manuell eller automat.Noen linjer om tilstanden, og eventuelle mangler/defekter. Mangler er også slik som,ikke skilter eller ikke utført/godkjent periodisk kjøretøykontroll, og/eller ikke betalt årsavgift. Litt mer info hjelper gjerne, selvom det er delebil -Arne '03 Silverado, Duramax'11 VW transporter'06 Land Cruiser konebilX'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT LightningX...osv...
Guest svasva Posted March 25, 2009 Posted March 25, 2009 Sorry er ikke så flink innpå forumet med alt Den er solgt du kan slette denne er jo helt blond her
Recommended Posts