Guest Sonic_N Posted January 22, 2009 Share Posted January 22, 2009 Prøvekjørte en 2002 Mondeo i dag, stasjonsvogn, automat. Under prøveturen måtte jo bilen i revers, og den gikk i revers uten problemer, men med bremsen inne, og fra nøytral til revers var det som om bilen skulle dele seg i to... jeg kjente et dunk i gulvet, like ved pedalene, og bilen ristet godt på seg. Dette gjorde den hver gang reversen ble satt i, og noe mindre utgave av rist og dunk når den ble satt i 1.-gear. Det var ikke noe galt mente selger, og jeg valgte å ikke kjøpe den, men jeg lurer alikevell på hva dette kan skyldes.. skal det være sånn? Link to comment Share on other sites More sharing options...
focusst Posted January 22, 2009 Share Posted January 22, 2009 Skal ikke være sånn nei Over til fienden... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tore_TJ Posted January 22, 2009 Share Posted January 22, 2009 Vært problemer med automaten på disse.. Kjøp manuell! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sonic_N Posted January 22, 2009 Share Posted January 22, 2009 Har rettet siktet mot en manuell-gearet bil nå ja, et par år nyere også. Så vi får se om det blir ny bil i gården snart Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mk1-Sindre Posted January 23, 2009 Share Posted January 23, 2009 Har rettet siktet mot en manuell-gearet bil nå ja, et par år nyere også. Så vi får se om det blir ny bil i gården snart Jeg måtte bytte manuellkassa mi rundt 260. Da fløy det noen drev ut av kassa gitt. Var dårlig synkronisering også, hvis jeg tok den fort i 3 gir, skrapa det. - Mondeo 97 2.0 Ghia Sedan Kjøpes: Frontfanger til Mondeo Mk2 97 Modell x- Mondeo 94 2.0 Sedan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts