Jump to content

Reimhjul til YB motor, og actuator KJØPT

Truckdriver

Recommended Posts

Som det står i overskrift ønsker jeg å kjøpe cosworth reimhjul, typen med 3 v-reimer. Pga at jeg har 36-1 reimhjul, og trigger tar borti orginale triggerknaster, er det bare en fordel at en eller flere av knastene mangler. De må uansett fjernes.

Jeg ønsker også actuator til 2wd turbo. Den skal brukes med boost controller, så trenger ikke gi mer trykk enn orginalt. Helst med braketten som holder actuator til kompressorhus. Trenger med den delen som forbinder actuator stag til wastegateventil. Jeg kan også greie meg med bare denne siste delen, ettersom jeg har actuator som ikke passer rett på wastegateventilen.

Pris? Billigst mulig selvfølgelig B)

Tlf 901 19 659. Men kontakt meg helst her eller PM, ettersom arbeidstiden min varierer mye og mobildekning er mangelvare på jobb. Jeg befinner meg for tiden i Nordland.

Mvh Espen

Edit: Som jeg har redigert i overskrift. Ønsker enda actuator.

Edited by Truckdriver

- 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor :D

-200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.
- Diverse Megasquirt prosjekter.
- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.
- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.

Youtubekanal

Ingen? :rolleyes: Alt vil være til hjelp.

- 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor :D

- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.

Youtubekanal

Har fått tak i begge deler.

Youtubekanal

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...