Jump to content

Trenger instruksjonsboka til Sierra Cosworth:


Trones...

Recommended Posts

trenger instruksjonsboka til Sierra Cosworth.. Noen som vet av den på nettet?

Skulle hatt en grei oversikt om sikringene og rele`ene..

 

Var på et lokalt Mekonomen verksted å fikk byttet frontruten min på bilen min, Og det var et fryd for øye å se ut ruta igjen :D

MEN tror de har kortsluttet litt når de har koblet opp varmen til frontruten min..

Batteriet var tappet så mye at den ikke ville starte.. (klikket bare) Fikk så starthjelp og da merker jeg at jeg er fri for turteller, kjørelysene var borte.. alle varlingslys + de til "dørene" var døde.. Laddelyset kom og gikk. Svak spenning på alt av lys..

Fant også 2 sprengte sikkringer og noen nye ledninger ved viskermotoren som var koblet opp til ruten og enda de påstår de IKKE har rørt noe av det elektriske på bilen :glare:

 

Dro da jeg fikk en sån pluselig følelse av å dra til verksmesteren der, og bestemte meg for at de ikke fikk røre bilen mere så skulle jeg fikse dette selv!!

Mvh. Trones...
87. Merkur XR4TI.
06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)

69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci.

 

HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.
 

Link to comment
Share on other sites

Du finner sikringsoversikt på verkstedhåndboken fra den finske siden som ligger som sticky på klubbforumet.

Ellers har jeg en i min, men den er jo importert fra sveits. Så vet ikke hvordan det er med språk i den :P

Men skal sjekke :)

Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf               Prosjekttråd her
 

Link to comment
Share on other sites

Du finner sikringsoversikt på verkstedhåndboken fra den finske siden som ligger som sticky på klubbforumet.

Ellers har jeg en i min, men den er jo importert fra sveits. Så vet ikke hvordan det er med språk i den :P

Men skal sjekke :)

 

Finske siden ja.. hehe.. hadde jo helt glemt av den :D

Skulle fått en norsk utgave i pdf tilgjengelig.. Er nok mange som sliter med jalla språk bøker :P

 

 

Takker så mye.. Skal prøvde den...

Mvh. Trones...
87. Merkur XR4TI.
06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)

69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci.

 

HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.
 

Link to comment
Share on other sites

Ingen som har en NORSK instruksjonsboka til Sierra Cosworth som kunne tatt og delt noen kopier av? :)

Mvh. Trones...
87. Merkur XR4TI.
06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)

69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci.

 

HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.
 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Tok noen bilder av sikrings/rele oversikten i boka mi.

22012009562.jpg

22012009561.jpg

22012009559.jpg

22012009558.jpg

Men noen her som kan si meg hvilket rele som er til el-viftene på radiatoren. Mine virker ikke. Har prøvd og kortslutte stikket til giveren. Hjalp ikke.

Livet er farlig.. Man kan dø..!

Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..!

Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link

Ford Sierra IS bruksbil- Link

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...