MrFord Posted January 15, 2009 Share Posted January 15, 2009 Min sierra dohc har en tendens til å leve utrolig lavt på tomgang når jeg står stille, så begynner den å jage, får den til slutt dør ut.Noen tips? har ikke så mye peil på dohc. På forhånd takk “Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.”― Jeremy Clarkson Link to comment Share on other sites More sharing options...
rubenl Posted January 15, 2009 Share Posted January 15, 2009 tomgangs regulatoren? map? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knutte Posted January 15, 2009 Share Posted January 15, 2009 LMM? (Luftmengdemåleren) - 1989 Ford Sierra 2.0 CL - 2001 Ford Mondeo 1.8 Trend (Solgt) - 1985 Volvo 240 GL (Solgt) - 1990 Ford Sierra Dohc GT (Solgt. Senere død...) Jeg reparerer ikke bilen... Jeg forbedrer den! Nå kjent som Mskrinde Link to comment Share on other sites More sharing options...
k3nn37 Posted January 16, 2009 Share Posted January 16, 2009 (edited) LMM? (Luftmengdemåleren) dohc har da aldri hatt lmm, den har map sensor bilen min var sånn en periode før jeg kastet ut tomgangsregulatoren, men usikker på om det er den som hadde skylden..kan å være falskluft et sted skjekk pluggen som sitter under på gass spjellet og slangen til bremsekraftforsterkeren.. hender det lekker litt der.. ellers så kan du prøve å hekte av kontakten på div følere å se om det blir noe forskjell.. blir den verre så virker føleren, men husk å bare teste en om gangen lykke til Edited January 17, 2009 by k3nn37 Link to comment Share on other sites More sharing options...
IceTurbo Posted January 17, 2009 Share Posted January 17, 2009 Hadde det problemet med min gamle sierra, da var det tomgangsregulatoren som var f###, så bytta denne med en som sto på en is motor e hadde ligaenes, så funkan fint igjen hvis ikke så er det lurt det som k3nn37 har skrevet Enten du tror du får det til eller ikke, har du som regel rett. - 1993 Ford sierra Cosworth sleeper- 1976 Ford Taunus 2l automat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts