OleHenrik90 Posted January 14, 2009 Share Posted January 14, 2009 Lurer på om noen har noen erfaringer med å lage grenrør selv. Det er ikke F1 kvalitet og perfeksjon jeg snakker om. Men ja. Spm nr 1: Lurer på hva slags matriale man bør bruke og hvor man kan kjøpe det. Spm nr 2: Hva synest Biltrangsynte om dette? Kan man i det heletatt få ett 3 toms anlegg godkjent hvis det er katter i anlegget og lyden ikke er for høy? Takker for alle svar og erfaringer Mekaniker av yrke!Online markedsføring er hobby! www.TjenRaskePenger.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
OleHenrik90 Posted January 15, 2009 Author Share Posted January 15, 2009 Noen som vet?? Mekaniker av yrke!Online markedsføring er hobby! www.TjenRaskePenger.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruudsengen Posted January 15, 2009 Share Posted January 15, 2009 OHC du har? Skal du ha grenrør til turbo? Isåfall ta en titt i tråden til Ford-racing. HerTipper du får en del tips der. Link to comment Share on other sites More sharing options...
OleHenrik90 Posted January 15, 2009 Author Share Posted January 15, 2009 OHC du har? Skal du ha grenrør til turbo? Isåfall ta en titt i tråden til Ford-racing. HerTipper du får en del tips der. Detta er en 2.0 L dohc! lurte på å laga det selv i 2"! Sett en kar som gjorde det og funnet en ganske grundig guide til hvordan man lager det så syns det kan bli intressant å prøve seg på =) Mekaniker av yrke!Online markedsføring er hobby! www.TjenRaskePenger.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
k3nn37 Posted January 16, 2009 Share Posted January 16, 2009 ford-racing har laget til det å han http://www.fmcn.no/forum/index.php?showtopic=4701&st=160 legg ut link til det du har funnet da.. vil se jeg å Link to comment Share on other sites More sharing options...
OleHenrik90 Posted January 17, 2009 Author Share Posted January 17, 2009 (edited) ford-racing har laget til det å han http://www.fmcn.no/forum/index.php?showtopic=4701&st=160 legg ut link til det du har funnet da.. vil se jeg å var faktisk akkurat det jeg så også x) Også den guiden var i en bok faktsik fant en bok fra 1977 på skolen om å laga det =p Edited January 17, 2009 by OleHenrik90 Mekaniker av yrke!Online markedsføring er hobby! www.TjenRaskePenger.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts